הפועל ירושלים חגגה: "שאלו מי תהיה היורדת השנייה, מצטערים להרוס"

play
וויליאם אגאדה עם אדבאיו אדליי שחקני הפועל ירושלים | ברני ארדוב
הפועל ירושלים הפכה ל-1:2 על מכבי נתניה מצמד של אגאדה 03:30

האדומים עלו מעל הקו האדום אחרי ה-1:2 על נתניה: "טובים יותר ממה שעשו מאיתנו". במועדון הודו: "נקיז דם כדי להישאר". אריה התלוצץ: "גדלו הסיכויים לזכות באליפות"

(גודל טקסט)

בהפועל ירושלים לא ידעו את נפשם מרוב אושר לאחר הניצחון אתמול (שבת) על מכבי נתניה. מעבר לכך שמדובר היה בניצחון 1:2 לאחר מהפך, ניצחון שני ברציפות ועליה אל מחוץ לקו האדום מזה מחזורים רבים, במועדון הרגישו כי כולם כבר הספידו אותם וחרצו את גורלם לירידת ליגה. שחקנים במועדון אמרו בסיום: "מסתבר שאנחנו קצת יותר טובים ממה שעשו מאיתנו, כולם שאלו מי תהיה היורדת השניה, מצטערים שאנחנו הורסים את התכניות".

זיו אריה כבר הרשה לעצמו לחייך בסיום ואמר: "אני חושב שעכשיו הגדלנו משמעותית את הסיכויים שלנו לזכות באליפות".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים
חייך בסיום. אריה | ברני ארדוב

לאחר מכן הוסיף: "פרט למשחקים נגד בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב אנחנו שם בכל המשחקים. האמת שמהיום הראשון אני פחות מקשיב למה שאומרים ומתרכז בעבודה. צפויה לנו עבודה קשה גם בהמשך. שני הניצחונות הרצופים לא אומרים כלום, הם לא משאירים אותנו בליגה. אנחנו יודעים איזו עונה מצפה לנו ואני מקווה שזה ייגמר טוב".

"במחצית הראשונה דברים לא הלכו", הוסיף המאמן, "המערך לא התאים, ההגנה הייתה ללא ביטחון וזה השפיע גם על ההתקפה. במחצית השניה עשינו התאמות, אבל צריך להיות כנים, צריך גם מזל, עם הגול של אגאדה לא נכנס בתחילת החצי השני המשחק יכול להתפתח אחרת".

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים
הניצחון הוקדש גם לו. שמש | ברני ארדוב

שחקנים בקבוצה הקדישו בסיום את הניצחון גם לחלוץ עידן שמש שמתחתן הערב. מעבר לכך, במועדון היו שבעי רצון מוויליאם אגאדה, שזכה לביקורות רבות מתחילת העונה אך זכה לאמון מהצוות המקצועי. עדיין, גם במועדון הודו בסיום: "נקיז דם כדי להישאר בליגה, אבל יש עם מי לצאת למלחמה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי