עמיר נובסאום: "אני מניח שאצטרך ללכת אחורה, אבל אמצא את הדרך חזרה"

play
"האיכות הכריעה". נוסבאום | מאור אלקסלסי
מתנה לנשיא במשחקו האלף: מכבי חיפה הביסה 0:4 את קרית שמונה 03:38

המאמן שפוטר מעירוני קרית שמונה ל-103FM: "איזי ואני לא נפרדנו בגלל חילוקי דעות בנוגע למערך. הלכתי עם הדרך שלי ואני שלם עם זה. אגיע למקומות שאני שואף אליהם"

(גודל טקסט)

יממה לאחר שפוטר מעירוני קרית שמונה בעקבות התבוסה 4:0 נגד מכבי חיפה, כשהקבוצה נועלת את טבלת ליגת העל, עמיר נוסבאום התראיין הערב (שלישי) לתכנית הספורט של 103FM והתייחס לסיום תפקידו, כאשר בנוסף הוא דיבר על יחסיו עם הבעלים איזי שרצקי ועל עתידו המקצועי.

"לא הייתי אומר שזו הקלה, אבל מן הסתם זה הכדורגל. אתה מודע לתרחישים, יודע שדברים כאלה יכולים לקרות בסיטואציה כזאת או אחרת. מכאן זה היסטוריה", שיתף נוסבאום בתחושות שלו בעקבות הפיטורים.

המאמן נגע בטענות של שרצקי בנוגע לשיטת שלושת הבלמים בה שיחק: "בסך הכל שיחקתי פעמיים מתוך תשעה משחקים עם שלושה בלמים, כך שזה לא היה משהו גורף. לא הצלחתי באותם משחקים, אבל זה לא העניין. ההתעסקות בשיטה מקבלת קצת יותר מדי משקל, לא זה מה שהכריע את הכף. לגבי השחקנים, כל מי שהגיע לקרית שמונה זה היה באישור שלי. מן הסתם אני ואיזי ניהלנו דיונים על הרבה שחקנים, על חלקם לא הסכמנו".

הנפילה עם הזרים: "זה עניין של זמן ותהליך. מן הסתם שכרגע הם לא משדרגים את הקבוצה, אבל יכול להיות שעם המאמן החדש הם ייקלטו טוב והתהליך יעזור להם. אם תעברו על כל הזרים בליגה, אי אפשר לראות כרגע איזה זר שהוא מעל הליגה. השוק הישראלי לא רווי בשחקנים יותר מדי איכותיים".

האזינו לראיון

הדינמיקה עם הבעלים: "ביני לבין איזי לא היו חילוקי דעות בנוגע למערך. לא בגלל הדברים האלו נפרדנו. מעבר לזה, לכל מאמן נורא חשוב ללכת עם האמת שלו וגם עכשיו אני אומר – אני מאוד שלם עם הבחירות שעשיתי. לגבי זרים וסגל, זה כבר דיון אחר. איזי בסופו של דבר הוא בעלים מעורב, אבל לפחות בדינמיקה שלי מולו – הוא לא התערב. הוא כן הביע את דעתו, אבל בסופו של דבר הוא אמר לי 'אתה תחליט'. הלכתי עם הדרך שלי והאמונה שלי ואני לא מצטער".

על האפשרות שיחזור לבית"ר תל אביב/בת ים: "אני בדיוק יום אחד אחרי ואפילו עוד לא חזרתי מקרית שמונה למרכז. אקח עוד כמה ימים עד שאני אתארגן. אף אחד לא פנה אליי או דיבר איתי. הסיטואציה שם קצת בעייתית, זה גם תהליך, הוחלפה שם קבוצה שלמה".

על הקושי להשתלב במעגל מאמני ליגת העל: "כל מי שמתחיל קריירת אימון מבין שהכל זמני והדברים יכולים להשתנות. אני אוהב את תחום הכדורגל, אני שם מגיל 12. אני מניח שבכל מקרה אמצא את עצמי בסביבת כדורגל בקונסטלציה כזו או אחרת. אני מודע להשלכות 'המאמן' ועדיין מאוד מאמין בעצמי ובדרך שלי. אני מניח שאצטרך ללכת צעד אחד אחורה, אבל מבחינתי זה לא משנה איפה אני אהיה. אני תמיד אתן את ה־100 אחוזים – אני טוטאלי למקום העבודה שלי. אני מאמין בדרך שלי, גם אם היא תהיה יותר ארוכה – אני לא ממהר לשום מקום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי