מאור בוזגלו יורה: השחקן הישראלי הגדול בכל הזמנים והטעות עם מכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

הקשר הודה שהוא שוקל לפרוש, חשף כי אין בכוונתו להתחיל קריירת אימון וגילה שהפציעה במדי הפועל ב"ש עצרה לו מעבר גדול לקבוצה בחו"ל. וגם: ניר קלינר או ברק בכר ועל מי הוא כועס בהפועל ת"א?

(גודל טקסט)

בעיצומו של המאבק מול הפועל תל אביב, שעדיין לא שילמה לו 1.3 מיליון ש"ח כפי שפסק הבורר, מאור בוזגלו ענה אתמול (חמישי) לשאלות הגולשים בעמוד האינסטגרם שלו וסיפק מספר תשובות מאוד מעניינות, כשבין השאר הקשר בן ה-33 לא הסתיר את העובדה שהוא שוקל ברצינות לפרוש.

בוזגלו פתח ל-378 אלף עוקביו את האפשרות לשאול אותו שאלות שעליהן הוא חייב להשיב רק במילה אחת – "שקר" או "אמת". הקשר אישר שהפציעה בזמנו במדי הפועל באר שבע עצרה לו מעבר גדול לקבוצה בחו"ל, הודה שהוא עדיין סובל מכאבים זכר לפציעות הרבות שעבר לאורך הקריירה וענה "אמת" כשנשאל האם הוא חושב שערן זהבי הוא השחקן הישראלי הגדול ביותר.

כשנשאל הם הוא חושב שהוא היה יכול להצליח בקבוצות הגדולות של אירופה, בוזגלו לא היסס והשיב "אמת". בנוסף, הקשר הודה שהוא מתחרט שחתם בהפועל תל אביב ולא במכבי חיפה ואישר שהוא מעדיף את ברק בכר על פני ניר קלינר, שכזכור אימן אותו בהפועל תל אביב. בנוגע לכעס שלו על האדומים, בוזגלו הסביר שהוא מופנה כלפי הבעלים (האחים ניסנוב) ולא המועדון. ואם חשבתם שמאור ילך בדרכו של אחיו אוהד ויפתח בקריירת אימון, התשובה היא חד משמעית "שקר".

כשנשאל האם הוא חושב שהייתה תקופה שבה הוא היה השחקן הטוב בארץ, בוזגלו ענה "אמת" והוסיף בתשובה אחרת כי הוא הרגיש שהפועל ת"א לא תשלם לו בזמן את הסכום שקבע הברור. לסיום, בוזגלו הבהיר כי הוא לא כועס על הקהל של באר שבע, שכזכור חלקו גידף אותו במשחק בו הוא נפצע.

סבור שערן זהבי הוא גדול השחקנים הישראלים. מאור בוזגלו
WhatsApp Image 2021-11-19 at 13.10.17 |
יודיע על פרישה בקרוב? מאור בוזגלו
יודיע על פרישה בקרוב? מאור בוזגלו | מסך, אינסטגרם
בוזגלו מתחרט שחתם בהפועל ת"א ולא במכבי חיפה
בוזגלו מתחרט שחתם בהפועל ת"א ולא במכבי חיפה | מסך, אינסטגרם
בוזגלו לא חושב על קריירת אימון
בוזגלו לא חושב על קריירת אימון | מסך, אינסטגרם
בוזגלו מעדיף את בכר על קלינגר
בוזגלו מעדיף את בכר על קלינגר | מסך, אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי