אכזבה עצומה: מכבי תל אביב הפסידה ללאסק לינץ 1:0 והסתפקה בסגנות

play
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב | ברני ארדוב
מכבי ת"א הפסידה ללאסק לינץ ופספסה את השמינית, החמצה גדולה לפריצה 03:15

סשה הורבאת הלם בצהובים עם שער מאוחר (89) והאוסטרים הבטיחו את המקום בפסגת בית א' ואת הכרטיס לשמינית הגמר. ברק יצחקי ושחקניו יסתפקו בשלב הנוק אאוט אחרי הופעה מאכזבת בבלומפילד

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 1:0 ללאסק לינץ ופספסה הזדמנות להבטיח את המקום בשמינית גמר הקונפרנס ליג. הצהובים ידעו שניצחון בבלומפילד יבטיח להם את פסגת בית א' ששווה כרטיס ל-16 האחרונות במפעל – ניצחון היה עושה את העבודה ותיקו היה מקרב אותם לשם מאוד – אבל שער מאוחר של סשה הובראת (89) הכריע עבור האורחת. לאסק שמדורגת במקום הלפני אחרון באוסטריה הייתה זו שחגגה בסיום.

בתום 5 מחזורים, לאסק עם 13 נקודות ומכבי תל אביב עם 10. הפרש השערים של הקבוצה הישראלית עדיף, אבל זה כבר לא יעזור לה: מה שקובע במאבקי ראש בראש במקרה של שוויון נקודות הוא המאזן הפנימי בין היריבות, ושם לאסק בכל מקרה מעל החבורה של ברק יצחקי. למעשה שני המשחקים במחזור הסיום של בית א' יתקיימו לפרוטוקול בלבד. מכבי תל אביב ממשיכה לשלב הנוק אאוט, שם היא תפגוש קבוצה שנשרה מהליגה האירופית. אם היא תנצח אותה, היא תעלה לשמינית.

השחקנים בצהוב היו עדיפים במעט במחצית הראשונה, הגיעו ל-2-3 הזדמנויות, אבל נעצרו אצל אלכסנדר שלאגר. במחצית השנייה לעומת זאת, הקבוצה של יצחקי נעלמה כמעט כליל. בזמן שנראה שמכבי תל אביב מוותרת ומשחקת בשביל להעביר את הזמן כדי לסיים בתיקו, לאסק העלתה הילוך והפעם עיקר ההחמצות היו שלה – עד השער של הורבאת בדקה ה-89. 0:1 ללאסק בסיום ומכבי תל אביב עם הרבה עבודה לפניה.

אנדרה ז'ראלדש שחקן מכבי תל אביב עם ברנדלי קובאס
הופעה רעה והפסד מאכזב. ז'ראלדש וקובאס | ברני ארדוב

במחזור הסיום של בית א' בקונפרנס ליג, מכבי תל אביב תתארח אצל אלשקרט הארמנית. המשחק יתקיים ב-9 בדצמבר ב-19:45 שעון ישראל.