ברק בכר: "אנחנו מודחים עם תחושות פספוס, יכולנו לעשות יותר"

play
ברק בכר מאמן מכבי חיפה עם גיא וייזינגר | מאור אלקסלסי
מכבי חיפה הפסידה בבית לאוניון ברלין והודחה מאירופה 02:54

מאמן מכבי חיפה נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לאוניון ברלין ואיבוד הסיכוי לעלות שלב בקונפרנס ליג: "ההבדל זה טעות אחת"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה במכבי חיפה אחרי שאיבדה הערב (חמישי) את סיכוייה לעלות לשלב הבא בקונפרנס ליג. הירוקים הפסידו 1:0 בבית לאוניון ברלין משער של ריירסון (66), נותרו עם ארבע נקודות ואיבדו סיכוי לעלות.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר: "זה בסופו של דבר ההבדל, טעות אחת. אני אחבר את זה למשחק בפראג, אלה שני משחקים בהם יכולנו להוציא יותר. שיחקנו נגד קבוצה אגרסיבית וטקטית, הגענו ליותר מצבים והיינו לא פחות טובים, אולי אפילו יותר טובים. יכולנו גם לנצח. על חצי טעות ברמה הזו אתה נענש וחבל. אנחנו מסיימים עם פספוס גדול, לקחנו ארבע נקודות, אבל יכולנו לקחת יותר ולהיאבק יותר על העלייה. אבל זה יותר מדי טעויות. נלמד מזה והמועדון ילמד מזה. שיחקנו מול קבוצות חזקות ואני מקווה שבעוד שבועיים נסיים את הקמפיין בטעם טוב".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר
קרוב, אבל לא מספיק. בכר | מאור אלקסלסי

קשר מכבי חיפה, צ'ארון שרי, יחמיץ את המשחק האחרון של קבוצתו בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, נגד פיינורד בחוץ ב-9 בדצמבר, שיהיה לפרוטוקול בלבד. ההולנדי ספג הערב כרטיס צהוב שלישי בשלב הבתים אחרי פגיעה בטימותאוש פוחאץ', ולא ישחק במולדתו. פיינורד עצמה אגב, תחסר את הכוכב הגדול שלה חוס טיל, שספג כרטיס אדום במשחק נגד סלביה פראג.

לפני המשחק הערב המשטרה עצרה קטין, תושב טירת כרמל, בחשד שהשליך כוורת זיקוקים מחוץ לאצטדיון. בהתאם להתפתחות החקירה, תחליט המשטרה האם לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחיפה. באירוע לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.