רוני לוי לשחקני באר שבע: "לא אוותר לכם. אתם מסוגלים ליותר"

play
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע | דני מרון
עוד שבוע בפסגה: 1:2 להפועל באר שבע בקרית שמונה 03:21

המאמן נזף למרות הניצחון בקרית שמונה: "לא מקובל עליי שלא נעלה למחצית השנייה, יש כאן שחקנים מעולים". אלחמיד השלים אימון מלא ועשוי לפתוח מול הפועל תל אביב ברביעי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מבינים היום עד כמה הניצחון בקרית שמונה שלשום היה חשוב. הניצחונות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב אתמול (ראשון) ממחישים שהטבלה בדרך להתיישר על פי גודל הקבוצות וכדי שהפועל באר שבע תמשיך להוביל בביטחה ובמרחק משתי הטוענות לכתר, היא תצטרך לאסוף מחרתיים בטרנר עוד שלוש נקודות מול הפועל תל אביב ולשמור על הפסגה.

באימון הבוקר קיים רוני לוי שיחה עם שחקניו וחזר למשחק שלשום: "לא אקבל ירידה כזו ביכולת בין שתי מחציות. יש לי כל כך הרבה דברים טובים לומר עליכם. על החוכמה והאינטליגנציה של כל שחקן כאן. על היכולת שלכם לעבור משיטה לשיטה וממערך למערך וזה לא מקובל שנבוא לקרית שמונה נעשה מחצית ראשונה כל כך איכותית ולא נעלה למחצית השנייה. אני לא אוותר לכם. יש כאן שחקנים מעולים שמסוגלים להוציא מעצמם יותר", אמר המאמן.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | מאור אלקסלסי

חאתם עבד אלחמיד ערך היום אימון מלא והוא עשוי לפתוח מחרתיים. מי שיחסר הם רמזי ספורי המוצהב ואור דדיה שנפצע שלשום והוחלף כבר במחצית הראשונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי