הלך לעולמו מנהל אצטדיון בלומפילד בשני העשורים האחרונים איתן שור

מנהל אצטדיון בלומפילד איתן שור הלך לעולמו בגיל 55 | אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב, באדיבות היכלי הספורט

המנהל המיתולוגי של האצטדיון הלך לעולמו בגיל 55 אחרי מאבק במחלה קשה. ינקלביץ': "הוא יחסר לנו מאד, נזכור אותו תמיד"

(גודל טקסט)

מנהל אצטדיון בלומפילד בשני העשורים האחרונים, איתן שור, מת הלילה (בין שני לשלישי) בגיל 55 אחרי מאבק במחלה קשה.

"מנהלת הליגות מרכינה את ראשה עם לכתו של מנהל אצטדיון בלומפילד איתן שור ז"ל", נמסר מהמנהלת. "איתן ליווה את הכדורגל הישראלי במשך שנים רבות ועשה את תפקידו בצניעות וענווה תוך הפגנת מקצועיות בלתי נגמרת ותמיד עם החיוך הגדול שכל כך אפיין אותו".

משנה למנכ"ל מנהלת הליגות ניר ינקלביץ הוסיף: "עשרות אלפי צופים שפוקדים מדי שבוע את אצטדיון בלומפילד ומאות אלפים אשר רואים את המשחקים בטלוויזיה צריכים להודות לאיתן שדאג תמיד לרווחת האוהדים המגיעים לאצטדיון וכמובן לקבוצות ולשיפור זוויות וחווית הצפיה של הצופים בשידורים הרבים מאצטדיון בלומפילד. לפני מספר שנים היה איתן שותף לצוות מיוחד שבנה את הקריטריונים והסטנדרטים לאצטדיונים בליגות המקצועניות ובכך תרם מהיידע והנסיון הרב שלו והטביע את חותמו על כלל אצטדיוני המדינה. איתן יחסר לנו מאד ונזכור אותו תמיד. יהי זכרו ברוך".

ממכבי תל אביב נמסר: "ההנהלה, השחקנים, הצוות והעובדים נפרד מאיש יקר, חבר קרוב, מקצוען אמיתי ושותף לדרך של כולנו, איתן שור – מנהל אצטדיון בלומפילד בשני העשורים האחרונים שנפטר הלילה בגיל 55. תנחומינו לעמית וכלל בני משפחת שור, מי יתן ולא תדעו עוד צער".

מהפועל תל אביב נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מרכין ראש על לכתו בטרם עת של מנהל אצטדיון בלומפילד ב-21 השנים האחרונות, איתן שור, שהלך הלילה לעולמו לאחר מאבק במחלה קשה".

חברת היכלי הספורט ת"א יפו: "איתן, בן 55 במותו, ניהל במשך למעלה מ-20 שנה את אצטדיון בלומפילד במקצועיות ובמסירות אין קץ והפך למנהלו המיתולוגי. תחת הובלתו הגיע האצטדיון להישגים ולרגעי שיא כבית של קבוצות ליגת העל התל אביביות ואירוח משחקים בינלאומיים והופעות ענק. איתן היה אהוב על כל סובביו, מעמודי התווך של האצטדיון ושל חברת היכלי הספורט.חברת היכלי הספורט מחבקת את משפחת שור, שולחת את תנחומיה ומבקשת לחזק את המשפחה בשעה קשה זו".