הטורניר השנתי לזכרו של שון כרמלי נערך, מאות אוהדי מכבי חיפה הגיעו

הטורניר לזכרו של שון כרמלי | אבי רביבו

דקל קינן, אלון חרזי, 16 קבוצות ומאות אוהדים ירוקים הגיעו לטורניר השנתי לזכרו של הלוחם שנהרג במבצע "צוק איתן"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הטורניר השנתי לזכרו של שון כרמלי נערך אמש (שלישי) במתחם הכדורגל "הגולאסו" בקריות שנמצא בבעלותם של רן בן שמעון, עידו שטראוס ועדן בן בסט.

כרמלי ז"ל, שהיה עולה חדש ועל תקן של חייל בודד, נהרג במבצע "צוק איתן". בעקבות פוסט שהפך ויראלי וקרא לאוהדי מכבי חיפה להגיע להלוויה שלו, אלפי אוהדים הגיעו לחלוק לו כבוד אחרון, ומאז הוא הפך לסמל המזוהה עם האוהדים הירוקים שמאז עורכים בכל שנה טורניר לזכרו.

הטורניר לזכרו של שון כרמלי
| יח"צ – חד פעמי, אבי רביבו

עוד לפני הטורניר, התקיים משחק ראווה בין ילדי האקדמיה של הפועל קרית ים לבין קבוצת הילדים של מכבי חיפה, כשבטורניר עצמו השתתפו 16 קבוצות חובבניות ביניהן גם קבוצה שהורכבה מחברים ששירתו עם כרמלי וכן קבוצה של רדיו מכבי שהיא המפיקה הרשמית של האירוע.

ביציעים היו מאות אוהדים כאשר לצד הטורניר התקיים הפנינג למשפחות שכלל מתנפחים, מוזיקה, עמדות איפור וביקור של שחקני מכבי חיפה בעבר ובהווה בראשם דקל קינן, מאמן קבוצת הנוער אלון חרזי וכן שחקני הקבוצה הבוגרת כיום מאור לוי והשוער השלישי רועי פוקס. את האירוע הנחה איש התקשורת זיו אמויאל והאחראי על הניהול היה קובי אסייג. בסיום הטורניר נשאו דברים אביו של החייל, אלון כרמלי וכן איש התקשורת שיזם את הטורניר המסורתי רפאל קבסה ושטראוס מבעלי המתחם. בטורניר עצמו זכתה "משה ג'ון" המורכבת מחברים משכונת נווה דוד בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי