עדיין לא מרוצות: 1:1 בין מכבי פתח תקוה להפועל חדרה

איתן אזולאי, מכבי פתח תקוה מול מוחמד אוסמן, הפועל חדרה | אריאל שלום

המלאבסים קטעו רצף של שלושה הפסדים ללא כיבוש, האדומים הבקיעו אחרי 417 דקות, אך שני הצדדים לא יצאו מהתקופה הקשה. אזולאי הבקיע את שערו הראשון בליגה הבכירה עם כדור חופשי נהדר (15), פדידה איזן (25). אוהדי המארחת קראו ללוזון להתפטר

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה והפועל חדרה קיוו להשאיר מאחוריהן את התקופה הקשה כשנפגשו הערב (שלישי) למשחק שפתח את המחזור ה-11 בליגת העל, אך לא הצליחו לחלוטין לצאת לדרך חדשה. שתי הקבוצות נפרדו ב-1:1 אחרי התחלה מבטיחה ודעיכה גדולה ביכולת אחרי חצי השעה הראשונה.

המלאבסים הגיעו להתמודדות אחרי שלושה הפסדים רצופים בהם לא הבקיעו אפילו פעם אחת, ונדמה שהקהל איבד סבלנות בנוגע למאמן גיא לוזון. לאורך שלבים רבים במשחק הקהל המקומי קרא "גיא לוזון הביתה" ודרש ממנו להתפטר. שחקניו של לוזון הצליחו להעניק לאוהדים רגע אחד קטן של שמחה, כאשר בדקה ה-15 איתן אזולאי שלח בעיטה חופשית מופלאה לרשת של רובי לבקוביץ'. עבור הקשר הצעיר מדובר בשער ראשון בקריירה בליגת העל.

היתרון החזיק מעמד עשר דקות בלבד, עד שאחד משחקני הרכש המסקרנים של חדרה העונה, עומר פדידה, הבקיע את שער הליגה הראשון שלו. גוסטבו מרמנטיני סחט הצלה מאריק ינקו בתוך הרחבה, אך פדידה השתלט על הריבאונד ולא התקשה להשוות. השער הזה קטע רצף של לא פחות מ-417 דקות ללא שער של חדרה.

רמת המשחק דעכה משמעותית אחרי חצי השעה הראשונה, כאשר רובי לבקוביץ' ואריק ינקו לא היו צריכים לזנק פעמים רבות כדי להציל את הקבוצות שלהם. לוזון קטע רצף של שלושה הפסדים, אך עדיין לא הצליח לברוח מהקו האדום. לעומת זאת, מנחם קורצקי סופר כבר חמישה משחקים ללא ניצחון והיכולת רחוקה מלהזכיר את זו שהפגינה הקבוצה בתחילת העונה.

גוסטבו מרמנטיני, הפועל חדרה מול מוחמד הינדי, מכבי פתח תקוה
גוסטבו מרמנטיני, הפועל חדרה מול מוחמד הינדי, מכבי פתח תקוה | אריאל שלום

הרכבים

מכבי פתח תקוה: אריק ינקו, ינון אליהו, אור בלוריאן, דניאל פלשר, מוחמד הינדי, ירדן כהן, איתן אזולאי, ניקו אולסק, ארד בר, לאמק בנדה, ג'יימס אדניי.

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, וויסאם רבאח, עידו לוי, איבאילו מרקוב, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני.