בתום משחק סוער: מ.ס אשדוד ניצחה 0:1 את מכבי נתניה

play
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם זקריה מוגיס (מימין) | ברני ארדוב
מוגיס כבש, גיאגון סטר לאבו עקל והורחק, 0:1 לאשדוד בנתניה 02:12

זקריה מוגיס (22) השלים התקפה מתפרצת נפלאה עם שער מהאוויר, היהלומים נותרו בעשרה שחקנים משחק בית חמישי ברציפות אחרי שפארפה גיאגון סטר לאבו עקל בדקה ה-29 ורן בן שמעון ושחקניו חגגו רצף ניצחונות לראשונה העונה ועלו למקום השביעי

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הצליחה לקטוע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון כשגברה בשבת על מכבי פתח תקווה, אבל כמו בכל ארבעת משחקי הבית הקודמים שלה, גם הערב (שלישי) מול מ.ס אשדוד היא נותרה בעשרה שחקנים וזה עלה לה ביוקר. מנגד, ה-0:1 שקבע זקריה מוגיס כבר בדקה ה-22 העניק לרן בן שמעון ולשחקניו ניצוחן שני ברציפות בפעם הראשונה העונה – ולראשונה מאז פברואר השנה.

המשחק הערב בנתניה נפתח בסערה ובדקה ה-22 היו אלו האורחים שעלו ליתרון אחרי שמתאוסיניו הריץ התקפה מתפרצת, מסר לסייף והאחרון בישל באומנות למוגיס שבעט מהאוויר, אבל המכה הקשה יותר נחתה על היהלומים בחלוף שבע דקות, אז פארפה גיאגון סטר לפיראס אבו עקל במרכז המגרש ומיד הורחק בכרטיס אדום ישיר. בסך הכל נשלפו לאורך 90 הדקות עשרה כרטיסים צהובים לשתי הקבוצות, הרבה יותר ממספר המצבים הערב.

פארפה גיאגון שחקן מכבי נתניה לאחר הרחקתו
כרטיס אדום חמישי ברציפות במשחקי בית. הפעם גיאגון סיבך את נתניה | ברני ארדוב

היה זה ניצחונה הרביעי העונה של מ.ס אשדוד, שכעת כבר מדורגת במקום השביעי עם 14 נקודות במאזנה. מכבי נתניה, לעומת זאת, נותרה עם שלושה ניצחונות בלבד וירדה למקום העשירי עם 12 נקודות במאזנה.

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם זקריה מוגיס (מימין)
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם זקריה מוגיס (מימין) | ברני ארדוב

הרכבים

מכבי נתניה: דני עמוס, רותם קלר, שיר צדק, רז שלמה, כרם ג'אבר, עומרי גאנדלמן, אביב אברהם, פארפה גיאגון, אבובקאר דומביה, אמיר ברקוביץ', איגור זלטאנוביץ'.

מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, טימותי אוואני, ננאד צבטקוביץ', גיל כהן, פיראס עבו עקל, נאור סבג, מתאוסיניו, קני סייף, אור איברום, זקריה מוגיס.