גיא לוזון נגד המוחים: "הייתי אוהד עוד לפניהם, תפקידם לעודד. לא אתפטר"

play
אוהדי מכבי פתח תקוה נגד גיא לוזון גם בסיום | שלומי גבאי
מכבי נתניה הסתדרה גם בעשרה שחקנים וניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה 03:39

מאמן מכבי פתח תקוה הגיב לקריאות נגדו ב-1:1 נגד הפועל חדרה: "הובלנו 0:1 ואותם אנשים שקוראים לעצמם אוהדים בחרו לקלל". קורצקי: "מאמין בשחקנים האלה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקוה עצרה הערב (שלישי) את רצף שלושת ההפסדים עם 1:1 ביתי מול הפועל חדרה, אבל עשרות מהאוהדים שלה המשיכו במחאה נגד גיא לוזון עם קריאות "תתפטר, תתפטר" וגם "גיא לוזון הביתה". חדרה גם היא חזרה לכבוש אחרי 417 דקות עם שער בכורה של עומר פדידה שהשווה בדקה ה-25 אחרי הכדור החופשי של איתן אזולאי שהעניק יתרון למארחת, אבל הקבוצה של מנחם קורצקי סופרת כבר חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

אוהדי מכבי פתח תקוה בשלט נגד גיא לוזון
אוהדי מכבי פתח תקוה נגד גיא לוזון גם בסיום | שלומי גבאי

גיא לוזון התייחס בסיום למחאת האוהדים: "ממני תמיד מאוכזבים, זה בסדר. אני לא מתרגש, מתעסק בעבודה שלי. הקהל צריך לתמוך בעידוד הקבוצה, לא משנה מי המאמן. זכותם למחות. בדרך כלל המאמנים אומרים שהם מבינים את הקהל, אז לא מבין כלום. להבנתי ולשמיעתי, הובלנו 0:1 ואותם אנשים שקוראים לעצמם אוהדים בחרו לקלל ולצעוק גם לשחקנים שלנו. אני הייתי אוהד עוד לפניהם של הקבוצה הזו, מעולם לא גיניתי את השחקנים. אחרי שלושה הפסדים תוקפים את השחקנים. הקהל תפקידו לעודד".

על המשחק אמר: "זו לא רמת הכדורגל שהצגנו בתחילת השנה. אבל בכדורגל אחרי שלושה הפסדים צריך לעצור את הרצף בדרך כלל בכוח, אין ברירה אחרת. במצבים האלה אסור להיות יפי נפש. קצת חסר ביטחון וברגעים כאלה צריך לעצור רצף הפסדים רק בדרך הזו. במשחק הבא נצפה כולם לכדורגל טוב יותר ונמשיך הלאה. אין שום סיכוי שאתפטר, השאלה לא רלוונטית גם אם היינו מפסידים. אני לא מאלה שפורשים או מוותרים, אין סיכוי שזה יקרה".

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה
"יכולנו לנצח". מנחם קורצקי | אריאל שלום

מנחם קורצקי אמר בסיום: "צריכים את החדות. יש שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן, בעיקר שחקנים מכריעים. זה משחק שני השבוע, שבוע קצר, ואני מאמין מאוד שהשחקנים יביאו הרבה לחדרה. במחצית הראשונה נראינו טוב, חזרנו מהר ויכולנו להבקיע את השני. במחצית השנייה המשחק נהיה איטי. חבל, הרגשתי שכן יכולנו לנצח. מה חסר בהתקפה? שחקנים מכריעים שלא שיחקו, גוסטבו, פדידה, מקסים. הם לא שיחקו כמעט חצי שנה. המשחק נראה יותר טוב התקפית, מאמין שבהמשך גם השערים יובקעו. אני לא מודאג מזה, נמשיך לחזק את השחקנים. אני מאמין בהם".

המשך המחזור ה-11:

רביעי, 19:00: הפועל ירושלים – עירוני קרית שמונה
רביעי, 19:30: מכבי תל אביב – הפועל נוף הגליל (ספורט3)
רביעי, 20:15: הפועל באר שבע – הפועל תל אביב (ספורט4)

חמישי, 20:30: מכבי חיפה – הפועל חיפה