בני לם: "מבטיח שבקריית שמונה נסיים עם 11 שחקנים"

play
הבטחה ששחקניו יצטרכו לעמוד בה בשבת. בני לם | ברני ארדוב
מוגיס כבש, גיאגון סטר לאבו עקל והורחק, 0:1 לאשדוד בנתניה 02:12

מאמן מכבי נתניה ראה את קבוצתו משחק בית חמישי ברציפות בחיסרון מספרי ואמר אחרי ההפסד 1:0 לאשדוד: "השחקנים גמורים". בן שמעון החמיא לסייף ששוב בישל, ג'רפי: "המטרה תמיד הייתה פלייאוף עליון"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה קיוותה לרשום ניצחון שני ברציפות ולא פחות היא רצתה לסיים את המשחק ב-11 שחקנים, אבל גם הערב (שלישי) מול מ.ס אשדוד היא מצאה את עצמה בחיסרון מספרי בשלב מוקדם. לצערם של בני לם והיהלומים, פארפה גויאגון איבד שליטה, סטר לפיראס אבו עקל והורחק בדקה ה-29, שבע דקות אחרי שהחלוץ זקריה מוגיס הבקיע את השער היחיד במשחק והעניק לקבוצתו ניצחון שני רצוף לראשונה העונה.

בני לם, מאמן מכבי נתניה
הבטחה ששחקניו יצטרכו לעמוד בה בשבת. בני לם | ברני ארדוב

בסיום אמר המאמן הנתנייתי בני לם על רצף הכרטיסים האדומים: "זה לא קל לאמן קבוצה שבכל משחק היא סופגת כרטיס אדום בדקה ה-30, אבל מגיע צל"ש לשחקנים על העבודה וההשקעה שלהם – הם לא הפסיקו לרוץ עד שהשופט שרק לסיום. רצינו לייצר עוד ניצחון כדי לברוח מהתחתית, אבל זה הכדורגל ואנחנו נצטרך לדעת לעצור את רצף האדומים".

לקראת המשחק ביום שבת בקרית שמונה: "השחקנים גמורים כי זה משחק שלישי ברציפות שאנחנו בעשרה שחקנים, נצטרך לאושש אותם. כל משחק בליגה הוא קשה, אבל אני מבטיח שנסיים עם 11 שחקנים".

הקשר עומרי גאנדלמן הוסיף: "קשה להביא את היכולת בעשרה שחקנים, אבל אני גאה בחברים שלי ובקבוצה הזו כי המשכנו להילחם עד השנייה האחרונה, ואם אשדוד ניסו להעביר את הזמן אז כנראה שהקשנו עליהם. אנחנו לא מתכננים להישאר בעשרה שחקנים ובטח שלא רוצים להגיע למצב הזה, אבל אין ספק שאנחנו צריכים להיות יותר אחראיים. כדי להראות מה אנחנו יודעים אנחנו צריכים לשחק 11 מול 11".

רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד
"הבינוניות היא האויב הכי גדול שלנו". בן שמעון | ברני ארדוב

מן העבר השני, המאמן המנצח רן בן שמעון שיבח את שחקניו שהתאוששו מפתיחת העונה הקשה וכבר טיפסו למקום השביעי בטבלה: "הגדרנו את המשחק בנתניה כאחד הקשים בליגת העל, אבל רצינו לבוא לכאן כדי לשנות את המומנטום של העונה. יכולנו לעשות יותר, אבל אני מאושר וגאה בשחקנים שלי וביכולת שלהם".

אם הוא מצא את האיזון אחרי פתיחת העונה הרעה: "הבינוניות היא האויב הכי גדול שלנו. הובלנו כאן גם כשהיינו 11 על 11 וזה מראה על האיכות שלנו, גם הסגל שלנו רחב ויש חבר'ה שנכנסים לעניינים אחרי תקופה ארוכה. אנחנו ממשיכים לחפש איכות טובה יותר בחלק הקדמי".

קני סייף, שחקן מ.ס אשדוד
"שחקן עם יכולות מדהימות". קני סייף זכה לשבחים | ברני ארדוב

על היכולת של קני סייף, שבישל היום בפעם השלישית העונה, אמר בן שמעון: "הוא היה יוצא מן הכלל. הוא שחקן עם יכולות מדהימות וגם אחרי שפתח את הראש הוא חזר לשחק. הוא עובד קשה".

השוער האורח יואב ג'רפי סיכם: "פתחנו את העונה בצורה זוועתית, אבל גם בתקופות הפחות טובות הפלייאוף העליון היה המטרה שלנו. הייתה לנו דרך ואנחנו שמחים שהצלחנו לייצר מומנטום. היו קבוצות שהסתגרו מולנו, אבל ברצף מול הקבוצות הגדולות שיחקנו כדורגל – וכשאנחנו משחקים אנחנו קבוצה טובה – וזה נתן לנו ביטחון. אני גם רוצה לחזור לנבחרת ישראל, אבל כרגע מתרכז במ.ס אשדוד".