ארווין קומאן עשוי לקחת אחריות ולהתפטר מבית"ר ירושלים

play
מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן | מאור אלקסלסי
מלמד וכיאל כבשו, בני סכנין ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים ועלתה למקום ה-3 03:33

המאמן מתוסכל מהמצב, טוען שזה משפיע על בריאותו ולא מן הנמנע שההפסד 2:0 בסכנין היה משחקו האחרון בקבוצה. איתמר ניצן: "הם ניצחו בצדק, לא יודע לאן הולך המועדון"

(גודל טקסט)

האם ארווין קומאן יודיע על סיום דרכו בבית"ר ירושלים בימים הקרובים? מיד לאחר ההפסד 2:0 לבני סכנין, בסביבת המועדון מעריכים שההולנדי עשוי להודיע על התפטרותו בקרוב.

בבירה מספרים כי קומאן מתוסכל ממצב הקבוצה, דבר שגם משפיע על בריאותו, ושאחרי ההפסד במשחק בסכנין וגם בצל מעצרו של הבעלים משה חוגג וההשלכות שצפויות בשל כך, ייתכן שיחליט לקחת אחריות ולעזוב.

מאמן בית"ר ירושלים ארווין קומאן
יעזוב את בית"ר ירושלים בקרוב? קומאן | מאור אלקסלסי

אחרי המשחק קומאן נראה שפוף וטען: "השערים שספגנו… אנחנו כל השבוע מדברים, מראים קליפים ומדברים ומתאמנים על זה, אבל בסוף השחקנים מסתכלים על הכדור ומאבדים את השחקן. סכנין הבקיעה גול מזה, וכנראה שאנחנו לא לומדים. היום לא שיחקנו טוב ואמרתי לשחקנים במחצית שאני רואה קבוצה אפטית. אם אני מודאג? אחרי שראיתי את ההופעה הזו, כן".

על האווירה בסכנין אמר קומאן: "ראיתי משהו כזה אולי במשחק בין גלאטסראיי לפנרבחצ'ה. באווירה כזו אתה מקבל אנרגיה, אבל נראה כאילו קפאנו. היום הגיע להם לנצח לחלוטין, זה אומר הכל על הרמה שלנו".

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים
"לאן הולכת בית"ר ירושלים? לא יודע, מקווה שלשנים טובות יותר". איתמר ניצן | מאור אלקסלסי

גם השוער איתמר ניצן הודה שלקבוצתו לא הגיעו נקודות הערב: "חד משמעית הקבוצה הטובה יותר ניצחה ובזה אני מסכם את המשחק. כואב לי. לכל מה שקורה מסביב אין קשר למה שקורה על המגרש, אנחנו מתנתקים מהכל על הדשא ואי אפשר לומר שלא שיחקנו טוב בגלל כל מה שקורה בבית"ר. פשוט לא היינו טובים. לאן הולך המועדון? אני לא יודע, מקווה שלשנים טובות יותר".

ניצן גם נשאל על מצבו של ינקוביץ' שבקבוק שהושלך מיציע אוהדי סכנין פגע בראשו: "מקווה שיתייחסו לכך בחומרה ושהענישה תהיה בהתאם".