בכר לקראת הדרבי: "יש מה לשפר, אך לא סתם כבשנו הכי הרבה בליגה"

play
מאמן מכבי חיפה ברק בכר | מאור אלקסלסי
תקציר: הפועל תל אביב - מכבי חיפה 3:1 03:24

מאמן מכבי חיפה התכונן להפועל חיפה (חמישי, 20:30): "בדרבי הקודם שהפסדנו לא היינו מספיק אגרסיבים, המגמה טובה". פלאניץ': "משחק גדול. אם זה תלוי בי, אשאר פה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תנעל מחר (חמישי) את המחזור העשירי עם דרבי עירוני יוקרתי מול הפועל חיפה, ולקראת המשחק ערך ברק בכר את מסיבת העיתונאים השבועית שלו. האלופה התאוששה מההדחה מהקונפרנס ליג עם ניצחון נאה על הפועל תל אביב (1:3), והיא בונה על המשך הכושר הנהדר של עומר אצילי, שכבש בארבעה מחמשת משחקי הבית האחרונים שלו בליגה.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

"בחמשת המשחקים האחרונים שיחקנו טוב. כבשנו הרבה שערים בירושלים ונתניה. ברור שיש מה לשפר, אבל לא סתם כבשנו הכי הרבה שערים בליגה. רוצים לייצר מומנטום טוב. יש לנו הזדמנות לעשות את זה במשחק חשוב כמו דרבי".

על השינויים בהרכב: "אנחנו עושים שינויים, וחלק מהשינויים כפויים. ככה היה עם דוניו. יש לנו שלושה חלוצים, אנחנו עוסקים הרבה בשחקן כזה או אחר, אבל משחק ההתקפה שלנו טוב ללא קשר למי שמשחק. במשחק מול הפועל תל אביב האיכות פחות באה לידי ביטוי, אבל במשחקים אחרים יותר. צריך לזכור שאנחנו משחקים נגד יריבה שעושה סגירות טובות. המגמה בסך הכול היא טובה".

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל
כמו שור מול בד אדום. שחקני מכבי חיפה מודים לקהל | דני מרון

על השינויים הצפויים בינואר: "יש לנו כל כך הרבה משחקים עד אז והרבה דברים יכולים להשתנות. נקבל החלטות, לכאן או לכאן. דיברנו על זה שדרבי צריך להיות משחק כדורגל, אבל ברור שיש את האגרסיביות והנחישות שהם ערך מוסף. בדרבי הקודם שהפסדנו לא הבאנו מספיק אגרסיביות וגם זה שלא היה קהל זה לא תירוץ".

על עופרי ארד, שלא שיחק במשחקים האחרונים: "כל שחקן הוא שחקן מכבי חיפה ופוטנציאל להיות שחקן הרכב. הוא שחקן משמעותי ואני בטוח שהוא יתרום לנו השנה. כולם ישחקו, יש הרבה משחקים. כל מי שמשחק יצטרך להוכיח את עצמו".

בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה
מבין את משמעות הדרבי. פלאניץ' | צילום מסך, מכבי חיפה

בוגדן פלאניץ': "דרבי זה תמיד משחק גדול, במיוחד עבור הקהל. ננסה להמשיך את הרצף הטוב כדי לנצח. בדרבי הראשון ששיחקתי הם ניצחון בגלל הדברים הקטנים. אחרי זה אנחנו ניצחנו בגלל המלחמה והנחישות. זה מאוד חשוב, אבל יש הרבה מרכיבים לניצחון. אני מרגיש נהדר כאן. הרגשתי רצוי מהרגע הראשון. אם זה תלוי בי, אשאר פה. אבל לא תמיד זה תלוי בי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי