דרבי שלא יישכח בכרמל: 1:5 גדול למכבי חיפה על הפועל חיפה

play
שחקני מכבי חיפה חוגגים 1:5 בדרבי | מאור אלקסלסי
היסטוריה בכרמל: צפו ב-1:5 המטורף של מכבי חיפה על הפועל חיפה 05:11

הירוקים הבקיעו חמישייה שנייה בהיסטוריה מול היריבה העירונית ושמרו על פער שתי נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע. דוד (16 ו-45), חזיזה (18), אצילי (72) ודוניו (90) כבשו, אוז'בולט (56) רק צימק

(גודל טקסט)

סיום היסטורי וירוק במיוחד למחזור ה-11 בליגת העל. לעיני כ-30 אלף צופים בדרבי הצמרת, מכבי חיפה דרסה את הפועל חיפה 1:5, רשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות, שמרה על מרחק שתי נקודות בלבד מהמוליכה הפועל באר שבע ובעיקר כבשה חמישייה ראשונה לרשת היריבה העירונית בפעם השנייה בלבד ולראשונה מאז 1956.

ברק בכר אמנם הפסיד להפועל חיפה בדרבי הראשון שלו כמאמן הירוקים, אבל במשחקי הבית מולה הוא עדיין ללא הפסד. הערב זו הייתה התעללות של ממש באלשיע לוי ובחשקניו בזכות יכולת נפלאה של שחקני ההתקפה דולב חזיזה, דין דוד ועומר אצילי, שעשו ככל העולה על רוחם והענישו על כל טעות אדומה עם שלושה שערים כבר במחצית הראשונה ושניים נוספים לקראת הסיום, אחרי שהאורחים עשו קולות של ניסיון לחזור.

דולב חזיזה חוגג עם שחקני מכבי חיפה
שחקני ההתקפה של מכבי חיפה כיכבו, זה הסתיים בדרבי היסטורי | מאור אלקסלסי

הפועל חיפה הגיעה למחזור מהמקום השלישי והיה זה עבורה משחק על שש נקודות, אבל כבר בדקה ה-18 היא נקלעה לפיגור כפול: בדקה ה-16 דין דוד נגח מקרוב אחרי תרגיל קרן מבריק ומיד עם חידוש המשחק חזיזה העניש וקבע 0:2. האדומים החמיצו מספר הזדמנויות קורצות, אבל דקה לפני השריקה למחצית דוד השלים צמד וכבר אותת לכך שאנחנו בדרך לערב היסטורי. על אף שאוז'בולט (56) צימק והאדומים עשו לזמן קצר קולות של קאמבק אפשרי, חזיזה בישל לאצילי (72) ולדוניו (90) ודאג שאכן יהיה זה דרבי שלא יישכח בכרמל.

הרכבים

מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, דין דוד.

הפועל חיפה: אוהד לויטה, נעם כהן, בן והבה, אנתוני איזוצ'וקוו, דודי טויטו, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלן אוז'בולט

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים נגד מכבי חיפה
לא האמינו שכך הדרבי יסתיים. שחקני הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל

הפועל חדרה – בני סכנין
מכבי פתח תקוה – מ.ס. אשדוד
עירוני קרית שמונה – מכבי נתניה
הפועל תל אביב – הפועל ירושלים
הפועל נוף הגליל – מכבי חיפה
בית"ר ירושלים – מכבי תל אביב
הפועל חיפה – הפועל באר שבע