מכבי חיפה מתחברת: "ידענו שעל הנייר יש לנו התקפה אדירה"

play
מוחמד אבו פאני שחקן מכבי חיפה עם דולב חזיזה | מאור אלקסלסי
ממשיכים לפרק: אצילי וחזיזה שוב כבשו, 0:4 גדול למכבי חיפה על נוף הגליל 03:56

הרביעייה מול נוף הגליל השלימה לירוקים שבוע חלומי ובמועדון יודעים: "לרשום שלושה משחקים כאלו בשבוע זה מטורף". דין דוד ימשיך לקבל קרדיט כחלוץ המוביל. הערכה שפציעתו של סאן מנחם לא חמורה, מחמוד ג'אבר צפוי להיעדר מהמשחקים הקרובים והוא יחמיץ את פיינורד ובית"ר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שמחה אדירה במכבי חיפה אחרי ה-0:4 המוחץ על הפועל נוף הגליל שסגר שבוע עם שלושה ניצחונות משכנעים במיוחד. "לרשום שלושה משחקים ברמה הזו בתוך שבוע זה מטורף", אמר גורם בחיפה. הירוקים החמיאו לכלל השחקנים אך נראה שהחוליה הההתקפית שספגה לא מעט ביקורות העונה, התחברה ובשלושת המשחקים האחרונים כבשו הירוקים 12 שערים. "ידענו שעל הנייר יש לנו חוליית התקפה אדירה", אמרו במועדון, "ועכשיו כשזה מתחבר זה ברור שיהיה קשה לכל יריבה מול התקפה כזו". דין דוד, שכבר עלה למאזן של חמישה שערים, ימשיך לקבל בליגה את הקרדיט כחלוץ המוביל.

דין דוד שחקן מכבי חיפה
ימשיך לקבל את הקרדיט כחלוץ המוביל. דין דוד | מאור אלקסלסי

כעת, בחיפה ייצאו למשחק האחרון העונה במסגרת האירופאית מול פיינורד, כאשר ברק בכר יערוך רוטציות נרחבות ולא מעט שחקנים שלא זכו להרבה דקות לאחרונה דוגמת עופרי ארד, בן שהר ורועי משפתי יקבלו את המקום בהרכב. כזכור, המשחק מול ההולנדים הוא לפרוטקול בלבד ובשל תקני הקורונה בהולנד הוא ייערך ללא קהל.

מלבד השמחה על הניצחון, בחיפה רשמו גם דקות דאגה כאשר סאן מנחם ומחמוד ג'אבר יצאו בשל פציעות. מנחם נפצע בקרסול, אך ההערכה הראשונית היא שלא מדובר בפציעה חמורה. בכל מקרה מנחם יקבל מנוחה מול פיינורד ובחיפה ינסו להכשירו למשחק מול בית"ר ירושלים, המשחק שינעל את הסיבוב הראשון בליגת העל.

בנוגע לג'אבר, הרי שהשחקן הרגיש כאבים בשריר וההערכה היא שהוא ייעדר מהמשחקים הקרובים. ג'אבר כזכור סבל כבר ממתיחה בשריר האחורי והרגיש כאבים בדיוק במקום הפציעה, מה שגרם לצוות המקצועי להחליפו מהר. בחיפה מקווים שלא מדובר במתיחה מחודשת או בקרע, אך ההערכה היא שבכל מקרה הקשר ייעדר מהמשחקים מול פיינורד ובית"ר ירושלים.

סאן מנחם שחקן מכבי חיפה פצוע
במכבי חיפה מקווים שהפציעה לא חמורה. סאן מנחם | מאור אלקסלסי

כעת, בחיפה ימתינו למשחקה של הפועל באר שבע הערב מול הפועל חיפה כדי לראות האם הירוקים יסיימו את המחזור ה-12 בפעם הראשונה העונה במקום הראשון. "אין ספק שהתחושה להגיע למקום הראשון היא טובה", אמר שחקן בקבוצה, "אבל אמרנו מההתחלה שהמטרה היא להיות בסוף הקמפיין בטווח שמאפשר לנו מאבק על אליפות. אם נסיים את הקמפיין כשאנחנו במקום הראשון, זו בכלל תהיה בשורה אדירה".

מי שזכה למחמאות מיוחדות היה הקשר הספרדי חוסה רודריגס ששיחק בעמדת המגן הימני. הספרדי רשם משחק מצוין ובחיפה החמיאו לו שלמרות שלא שיחק בעמדה הטבעית שלו, הוא שדרג משמעותית את המשחק של הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי