רוני לוי: "מקווה שבעתיד נדע 'להרוג' את המשחקים מהר וחד יותר"

play
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם הדוברת שירן אברמוב | מאור אלקסלסי
החמצות רבות ושער של רוקאביציה: הפועל ב"ש ניצחה בחיפה 03:04

מאמן הפועל באר שבע לאחר ה-0:1 על הפועל חיפה: "עשינו לעצמנו חיים קשים". על המאבק עם מכבי חיפה: "לא לוקחים תואר בדיבורים". אלישע לוי: "איבדנו את האיזון"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נדרשה להתמודד לראשונה העונה עם מצב בו מכבי חיפה מקדימה אותה, עמדה היטב בלחץ וחזרה לפסגה עם 0:1 הערב (שני) על הפועל חיפה. ניקיטה רוקאביציה הכריע את המשחק בדקה ה-12 עם שערו הרביעי ברציפות והשאיר את קבוצתו בלתי מנוצחת העונה אחרי 12 מחזורים, במשחק בו הייתה צריכה לנצח בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל
עוד חגיגה בחיפה. שחקני הפועל באר שבע עם האוהדים בסיום | מאור אלקסלסי

רוני לוי, מאמן הפועל באר שבע: "כל ניצחון הוא חשוב מאוד. עשינו לעצמנו חיים קשים כי ב-0:1 הגענו להרבה מאוד הזדמנויות בשביל לעשות את ה-0:2 וה-0:3 והחמצנו מצבים מאוד נוחים. אני מקווה שבעתיד נהרוג את המשחקים מהר וחד יותר. אנחנו לא רוצים ללכת אחורה וגם עשיתי חילופים התקפיים, אבל אי אפשר להתעלם מכך שכשאתה לא עושה את ה-0:2 יש חשש. אני רוצה שנלך קדימה, נתקוף ונבקיע גם במחצית השנייה, אז בשורה התחתונה היו דברים ויש דברים שצריך לתקן".

על האפשרות לסיבוב שלם בלי הפסד: "אנחנו בדרך הנכונה. זה תלכיד חדש שנבנה השנה ואנחנו מנסים להשתפר ולהיות טובים יותר וחזקים יותר".

על המאבק עם מכבי חיפה על האליפות: "מהניסיון שלי בכדורגל, דיבורים הם לחוד ומעשים לחוד. לא לוקחים שום תואר בדיבורים ולא בהצהרות, אנחנו מתרכזים בעבודה היום-יומית ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים. בסוף את הכסף סופרים במדרגות".

כובש השער ניקיטה רוקאביציה: "המחצית הראשונה הייתה טובה יותר, כי בשנייה הלכנו אחורה קצת. מה שחשוב זה שניצחנו ולקחנו את שלוש הנקודות. אני מרגיש טוב וכחלוץ התפקיד שלי הוא להבקיע שערים, אז זה מה שאני עושה".

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע עם מאמן השוערים שי הס
"יש דברים שצריך לתקן". רוני לוי | מאור אלקסלסי

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה: "שבוע מאוד קשה עם שלושה הפסדים רצופים. לפני שבועיים היינו במצב אחר לגמרי, איבדנו את האיזון והפכנו מקבוצה שלא ספגה לאחת שסופגת תשעה בשלושה משחקים. לא הגענו למספיק הזדמנויות וחוסר הביטחון שלנו בלט מאוד. אנחנו עדיין בעמדה של פלייאוף עליון ואי אפשר לשכוח את זה. קיבלנו הרבה מחמאות, סבלנו מחוסר מזל ומפציעות שפגעו בנו, אבל הטבלה צפופה ואנחנו נמשיך להיאבק".

על ההמשך אמר: "ראיתם קבוצה שנלחמה, גם אם זה לא הספיק כי פגשנו יריבה טובה ופיזית מאוד. אנחנו נמשיך לחפש את הנוסחה כדי לשוב למסלול הניצחונות".

גל אראל הוסיף: "ידענו שאנחנו הולכים לשבוע קשה נגד שלוש קבוצות איכותיות, אבל אף אחד לא חשב שנפסיד בשלושה משחקים. נצטרך להתאושש ולהביא את הנקודות בכוח. אחרי משחקים כמו הדרבי, ההתאוששות היא קשה – אני לא זוכר מתי ניצחתי בתצוגת כדורגל אחרי משחק שקיבלנו בראש. ניסינו לעצור את כדור השלג בכל דרך ולא הצלחנו, אבל כמו שהיינו בצמרת הגבוהה לפני שלושה משחקים, אני מאמין בקבוצה ומאמין שנצא לדרך חדשה".

אלישע לוי מאמן הפועל חיפה
"הפציעות פגעו בנו". אלישע לוי | מאור אלקסלסי

הפועל באר שבע תוכל להשלים סיבוב ללא הפסד כשתארח ביום ראשון את הפועל נוף הגליל. הפועל חיפה תצא בשבת לטדי כדי לפגוש את הפועל ירושלים.