מאור בוזגלו חושף: זו הסיבה שעדיין לא הודעתי על פרישה מכדורגל

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אריאל שלום

אחרי שנחשף שהוא הסתתר מאחורי הזיקית בתוכנית הריאליטי "הזמר במסיכה", הקשר סיפר לספורט1: "זה אינטימי ורגיש, אבל זה יקרה". וגם: מי הכי הופתע לגלות שהוא הזיקית ואיך החברים מהכדורגל הגיבו?

(גודל טקסט)

"הפתעתי את עצמי כמוזיקאי", כך סיפר מאור בוזגלו לאחר שנחשף שהוא הזיקית בתוכנית הריאליטי, "הזמר במסיכה", בדיוק כפי שהימרנו לאחר התוכנית הראשונה. לאחר זמן רב ללא כדורגל, בין השאר בעקבות הליך הבוררות מול הפועל ת"א, הקשר הגיע לרבע הגמר ועקף זמרים גדולים. בוזגלו הצליח להפתיע רבים שלא האמינו שהוא אחראי לקול מאחורי הביצועים הצבעוניים שגרמו לפאנל השופטים לאהוב את הזיקית. כעת, בריאיון לספורט1, הוא מספר על החוויה והעתיד.

איפה יש יותר אדרנלין, ככדורגלן או כזמר?
"הייתי 'אול אין' בכדורגל, אז יש אדרנלין משוגע ופסיכי כי אתה בביטחון שאתה יודע לעשות את זה הכי טוב. פה אתה מאחורי תחפושת שעוזרת לך, אתה מקבל פידבק מהקהל וגם כאן האדרנלין מאחורי המסיכה הוא משוגע. מאחורי התחפושת עצמה אתה יכול לבלף ולשקר ועדיין לא ייבחנו אותך, במגרש זה רק אתה והשם שלך ואתה חייב לספק תוצאה כאן ועכשיו".

מה יותר כיף, להיות על הבמה או על המגרש?
"זה שואו וזה שואו. בסופו של דבר מה שמניע אותי זה לתת שואו בפני הקהל כי זה מה שמדליק אותי. לא משנה אם אתה על מגרש או על הבמה הכי גדולה שיש, פשוט להתרכז בביצוע וברגש".

החלק הכי קשה בתהליך?
"צחקו עליי בהפקה שאני לא מתלונן ולא מדבר, 'כל מה שאנחנו אומרים לך אתה מבצע, חייל מדוגם'. אני המפורסם הכי ממושמע שהם הכירו, ככה אמרו לי. לא הרגשתי קושי מסויים, גם הקטע של ההסתרה היה בחיוך. עכשיו צריך לתקן את מערכת היחסים עם הילדים שמקבלים פידבק מהחברים על זה שלא סיפרתי להם אבל הייתי מחויב, לא הייתה ברירה".

מאור בוזגלו מסתתר מאחורי הזיקית
מאור בוזגלו מסתתר מאחורי הזיקית | ערן לוי

למה עדיין לא פרשת מכדורגל?
"בגלל המורכבות. יש צדדים שקשה לדבר עליהם. אני מסתכל על המציאות כמו שהיא, הפרישה תקרה מתישהו, אבל זה דבר אינטימי ורגיש ואני מחכה לטיימינג הנכון. אני אוהב לסיים משהו מסוים ולהתחיל דבר אחר. יכול להיות שאני שלם עם דברים בראש אבל מעשית אני עדיין לא יכול לעשות אותם. זה מורכב אבל אני משוכנע שזה צריך לקרות, אם עכשיו או עוד מעט, זה יקרה".

מי היה הכי מופתע לגלות שאתה הוא הזיקית?
"המשפחות כבר היו בטוחות שזה אני, אבל 80 אחוז משחקני ליגת העל שלחו לי הודעות שהם לא מאמינים שזה אני ושאני יודע לשיר ככה. מהיום השם שלי זה זיקיתוש, תשכחו מבוזגלו" (צוחק).

מאור בוזגלו, הפועל תל אביב חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי