התכנית שבית"ר ירושלים הציגה למנהלת: זרגרי ו/או שועה יימכרו בינואר

play
היחיד שיכול לכסות את הבור התקציבי? זרגרי | אודי ציטיאט
מתנות קטנות: קריאף וניצן טעו, מכבי ת"א גברה 1:2 על בית"ר ירושלים 03:42

ראשי המועדון הציגו בפני המנהלת תכנית חילוץ מהפלונטר הכלכלי, אבל יזדקקו לעזרה החל מינואר. הנאמן יונגר כבר החל להציע את הקשר לקבוצות אחרות, כשאחת האפשרויות היא מכירה מיידית ומעבר רק בתום העונה. שועה מכוון לאירופה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר הפגישה שנערכה אתמול (שלישי) עם ראשי מנהלת הליגה, בבית"ר ירושלים ממתינים לתשובות בנוגע להקדמת הזרמת כספים המגיעים למועדון על מנת לשלם משכורות. בבירה העריכו אתמול כי יצליחו לעמוד במשכורות דצמבר שישולמו בתחילת ינואר, אך לאחר מכן יצטרכו למצוא פתרונות בעזרת גמישות מצד המוסדות, תוך תקווה שבחודשיים-שלושה הקרובים הקבוצה תעבור ממשה חוגג לבעלים אחרים.

תכנית העבודה שהציגה בית"ר למנהלת, חלק מתכנית הפעולה היא למכור את אביאל זרגרי ו/או ירדן שועה, כאשר התקוה היא להשיג לפחות 4 מיליון ש"ח על כל אחד. הנאמן, עו"ד יצחק יונגר, כבר פועל בנדון והציע את זרגרי למספר קבוצות, כאשר על הפרק גם האפשרות שיימכר בינואר, יישאר בבית"ר עד סוף העונה, ויעבור לקבוצה שתרכוש אותו רק בקיץ. שועה מכוון לחו"ל, אך בשלב זה אין הצעות אטרקטיביות עבורו.

למצב הכלכלי יש השפעה גם על קבלת ההחלטות בנושא המאמן ובשלב הזה הדברים עדיין תלויים בהחלטת יוסי מזרחי אם לקחת את המושכות, מה שיתברר סופית בימים הקרובים. גם האופציות של אלי כהן השריף, מרקו בלבול, שי ברדה וחיים סילבס עדיין על הפרק, כאשר עדיין לא ברור אם וכמה כסף יוכל אלי אוחנה להציע למאמן חדש.

שחקן בית"ר ירושלים ירדן שועה
בינתיים אין הצעות אטרקטיביות. שועה | מאור אלקסלסי

משחקי המחזור הקרוב בליגת העל

בני סכנין – מכבי פתח תקוה
הפועל ירושלים – הפועל חיפה
מ.ס. אשדוד – עירוני קרית שמונה
מכבי נתניה – הפועל תל אביב
הפועל באר שבע – הפועל נוף הגליל
מכבי תל אביב – הפועל חדרה
מכבי חיפה – בית"ר ירושלים