רפואה: "הפועל ת"א צריכה להיות בצמרת. אין לי בעיה עם בוקסנבוים"

play
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב | דני מרון
"אני שומע את הלחשושים, אין לי בעיה עם בוקסנבוים": רפואה הוצג 04:26

אחרי שחזר לקדנציה שלישית באדום ולקראת המשחק נגד מ.ס אשדוד (שלישי, 19:45, ספורט3), המאמן החדש התייחס גם ליחסיו עם הבעלים, האחים ניסנוב: "עבר הרבה מאוד זמן, יודע שאני מוערך וצריך להוכיח את עצמי. קלינגר עשה עבודה טובה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הבוקר (שני) על כוונתה למנות את עומר בוקסנבוים למנהל המקצועי של המועדון החל מהקיץ הקרוב, אבל זה לא היה האירוע המרכזי של היום – כי בשעות הערב גם קובי רפואה התייצב למסיבת עיתונאים ראשונה לקראת הקדנציה השלישית שלו כמאמן הקבוצה, שעה קלה אחרי שהעביר אימון בכורה באדום ויממה לפני שיפגוש את מ.ס אשדוד (19:45, ספורט3).

"אני שמח להיות פה", פתח רפואה, "הפועל תל אביב זו קבוצה חשובה לי, זה מועדון שאני אוהב ושרציתי להיות בו. כבר מחר יש לנו משחק ומבחינתי זה הדבר הכי חשוב ובזה אני מתעסק".

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב
קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב | דני מרון

על יחסיו עם האחים ניסנוב אמר רפואה: "אנשים מתבגרים. אנחנו נתעסק במבחן התוצאה, כי הפועל תל אביב זה מועדון שצריך להיות בצמרת של הכדורגל הישראלי, כך אני חושב ואף אחד לא ישנה את דעתי. כמובן שיש הרבה עבודה לפנינו, אבל מבחן התוצאה קובע בסופו של דבר, כמו בכל מקום. היחסים הלא טובים שהיו הסתיימו לפני שנתיים, מאז אני והאחים מדברים מדי פעם. עבר הרבה מאוד זמן וגם התביעה שהייתה הוסרה והגענו לסדר. אני מבין את השאלות, אבל אני פה כי אני רוצה להיות פה ויודע שאני מוערך וצריך להוכיח את עצמי".

היכולת של הפועל תל אביב העונה: "אני חושב שניר קלינגר עשה עבודה טובה. אני מעריך אותו והוא חבר טוב שלי, אבל כל מאמן חושב אחרת. אני יודע מה אני חושב שצריך לשנות ואני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי".

מינוי עומר בוקסנבוים למנהל מקצועי: "לא הייתה שום בעיה איתו אף פעם. אני שומע את הלחשושים, אבל לי אין בעיה לעבוד עם מנהל מקצועי וכמובן שזה יהיה בשיתוף פעולה. עבדתי עם 'בוקסה' בעבר ומבחינתי אין שום בעיה".

שינויים בסגל הקבוצה בינואר: "הזמן יגיד. יש לנו משחקים מחר ובשבת וכמובן שהראש עובד וחושב, אבל כשיגיע הזמן נראה".

עומר בוקסנבוים עם איציק ניסנוב הפועל תל אביב
ארבע שנים אחרי, הוא מקודם. בוקסנבוים מוצג בהפועל תל אביב | ברני ארדוב

בריאיון שהעניק עומר בוקסנבוים ב-103FM שעה קלה לפני מסיבת העיתונאים של רפואה, המנהל המקצועי החל מהעונה הבאה אישר שהוא היה מעורב במינוי רפואה ואף שוחח עמו. כידוע, בוקסנבוים (39) שימש בחמש השנים האחרונות כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער, ועל פי ההודעה שנמסרה הבוקר הוא חתם לארבע שנים נוספות בתפקיד החדש, שייכנסו לתוקף עם תום העונה הנוכחית.

כזכור, רק אתמול ערכו האדומים זעזוע בצוות המקצועי עם פיטוריו של ניר קלינגר בעקבות ההדחה מגביע המדינה על ידי בני יהודה, ומינויו המהיר של קובי רפואה במקומו.