טאפוקו יחזור לאימוני הפועל חיפה תוך 48 שעות, סלליך יצטרף?

play
סינטיהו סלליך | דני מרון
חנן ממן הבקיע בדקה ה-89 והעניק להפועל חיפה 1:2 על מ.ס אשדוד 06:09

הקשר שנפצע מול מ.ס אשדוד הרגיע את אנשי המועדון והבהיר שמדובר בכיווץ. אקס מכבי חיפה ובאר שבע נוטה להישאר בטורקיה. תורג'מן ינסה לחזור לאימונים השבוע, שי מזור הוצע

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

קשרה של הפועל חיפה קווין טאפוקו הבהיר לאנשי המועדון שהוא סובל מכיווץ בלבד ויחזור לאימונים מחר (שלישי) או ברביעי לכל המאוחר. על פי ההערכה של אנשי המועדון השחקן יהיה כשיר ויוכל לעמוד לרשותו של אלישע לוי כבר במשחק מול עירוני קרית שמונה.

טאפוקו כזכור הוחלף עוד במחצית הראשונה במשחק מול אשדוד אחרי שהרגיש כאבים בשריר האחורי והחשש היה שמדובר במתיחה או בקרע, אך כעת נרגעו כאמור בחיפה. מי שגם כן ינסה לחזור לאימונים הוא אלון תורג'מן. החלוץ כבר לא חש בכאבים וחש טוב, אך בסביבתו הבהירו שרק אחרי אימון יהיה אפשר לדעת אם הוא כבר מסוגל לחזור למשחקים או שמא נדרש לעוד זמן שיקום.

שחקן הפועל חיפה קווין טאפוקו
הפציעה שלו פחות חמורה משחשבו. טאפוקו | דני מרון

בעניין אחר, בחיפה ממשיכים לחשוב על חלון ההעברות של ינואר כשהשם הבולט מבחינת אלישע לוי הוא סינטאיהו סלליך. הקשר מעדיף להישאר בטורקיה אך הצעה מפצה עשויה להנחית אותו בצד האדום של הכרמל. מלבד סלליך הוצע היום גם שי מזור שעזב את בני יהודה, אך המאמן אלישע לוי עדיין לא החליט האם הוא מעוניין בשחקן או שמא מעדיף אופציות אחרות.