Sport1 Banner

צפו בתקציר: חדידה "כיכב" ב-1:1 בין הפועל ירושלים לחדרה

play
שחקן הפועל חדרה דיא לבאבידי מול שחקן הפועל ירושלים גיא חדידה | דני מרון
שני שערים, שני אדומים: 1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה 03:20

ערב סוער בטדי הסתיים ללא הכרעה. חדידה כבש שער עצמי (33), איזן בנגיחה (43) והורחק אחרי טעות של השופט בר נתן (74). גם עידו לוי ספג אדום (87)

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים והפועל חדרה נפרדו הערב (שבת) ב-1:1, במשחק תוסס במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. זה היה הערב של גיא חדידה, לטוב ולרע. קשר ירושלים הבקיע שער עצמי בדקה ה-33, כבש שער שוויון בדקה ה-43, וספג כרטיס אדום בדקה ה-74 – אחרי טעות של השופט דניאל בר נתן. גם חדרה סיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי שעידו לוי הורחק בדקה ה-87.

המשחק היה מאוזן ושתי הקבוצות הגיעו לכמה מצבים. בחדרה מקסים פלקושצ'נקו שחזר להרכב, נכנס לקצב אחרי הפציעה של פתיחת העונה וניווט את כל המשחק ההתקפי של האורחת. בדקה ה-33 הגבהה טובה שלו הסתיימה דווקא בשער עצמי. בצד השני, ירושלים נהנתה מעבודה טובה של גיא בדש וחאמד שולאג'ה הפעלתן, ולפני הירידה למחצית היא מצאה את הרשת בעצמה. במחצית השנייה שתי הקבוצות הגיעו לחצאי מצבים שלא נוצלו ובסיום חלוקת נקודות.

שתי הקבוצות אמנם עצרו מעט את ההידרדרות, אבל גם לא רשמו התאוששות מרשימה. הפועל ירושלים הצליחה לקום מפארסת הדרבי, אבל הייתה יכולה להוציא יותר. הפועל חדרה עצרה את רצף ההפסדים שעמד על שלושה, אבל לא הייתה מספיק מסוכנת.

שחקן הפועל ירושלים גיא חדידה
שער עצמי, שער שוויון, כרטיס אדום שגוי. חדידה בתום ערב עמוס | דני מרון

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, אלוז' יאו, גוני נאור, מידן כהן, גיא חדידה, חאמד שולאג'ה, גיא בדש, אחמד סלמן.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, איבאילו מרקוב, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, גלעד אברמוב, גוסטבו מרמנטיני, עומר פדידה, שובל גוזלן.