אגאדה עובר לאיחוד האמירויות, המשחק מול סכנין הועתק לקרית שמונה

play
וויליאם אגאדה, הפועל ירושלים | דני מרון
שני שערים, שני אדומים: 1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה 03:20

הפועל ירושלים אישרה כי חלוצה הניגרי יצטרף לאל וואסל מדובאי, במועדון פועלים להנחית מחליף במהרה. המפגש במחזור הקרוב הוזז בשל סגירת דוחא

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים החלה אתמול (שלישי) לבצע שינויים בסגל כשהודיעה על שחרורם של איהאב שאמי ואחמד דראושה, אבל הבוקר הגיע הזעזוע המשמעותי הראשון בסגל עם ההודעה הרשמית על כך שהחלוץ הניגרי וויליאם אגאדה יעזוב לאיחוד האמירויות, לקבוצת אל וואסל מדובאי. אגאדה סיכם את תנאיו במועדון באמצעות סוכנו שחר גרינברג והוא יעבור בדיקות רפואיות באל וואסל בימים הקרובים ולאחר מכן יחתום.

בהפועל ירושלים כבר עובדים כמה ימים על מציאת מחליף לחלוץ הניגרי. המועדון יקבל יותר ממיליון שקל ממכירתו וביחד עם הכסף שיוזרם מאיש העסקים אורי אלון, האדומים מקווים שיוכלו למצוא שני שחקנים משמעותיים, חלוץ ושחקן כנף. עומרי אלטמן כבר קיבל פנייה, אבל השיב בשלילה. לוסיו הוצע, אבל בירושלים לא מעוניינים בו. במקביל מתנהל מו"מ עם הקשר סולומון דניאל שצפוי לעזוב את הפועל נוף הגליל.

וויליאם אגאדה, הפועל ירושלים
התחנה הבאה היא איחוד האמירויות. אגאדה | דני מרון

אגאדה בן ה-22 הגיע להפועל ירושלים, אז הפועל קטמון, כשחקן נוער ובהמשך הושאל למכבי תל אביב. בעונת 2017/18 כבש בנוער של הצהובים 22 שערים, אולם הם לא מימשו את האופציה לרכישתו והוא חזר להפועל ירושלים.

בעונה לאחר מכן הוא כבר שיחק בליגה הלאומית וכבש 8 שערים, ב-2019/20 הבקיע עוד 15 שערים בליגת המשנה ולליגת העל עלה לראשונה ב-2020/21, אז הבקיע 6 שערים כמושאל בהפועל חיפה. העונה בהפועל ירושלים הוא הבקיע 3 שערים בלבד במסגרת הליגה, מהם שניים בניצחון על מכבי נתניה, וכן 3 שערים במשחקי גביע הטוטו.

בינתיים נודע כי משחקה של הקבוצה במחזור הקרוב, נגד בני סכנין, יתקיים בקרית שמונה ולא באצטדיון דוחא, בשל החלטת המשטרה שלא לשבץ משחקים באצטדיון הביתי של מארחת ההתמודדות. זו תהיה הפעם השלישית ברציפות שמשחק ביתי של בני סכנין לא יתקיים בדוחא, לאחר שהקבוצה גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה בקרית שמונה והובסה 6:0 בידי מכבי חיפה באצטדיון בנתניה.