תלונת האונס נגד כדורגלן העבר בוטלה: "לא הגיוני להרוס את שמי"

| ראובן קסטרו

הצעירה שהגישה את תלונת האונס בשבוע שעבר חזרה בה וביטלה אותה. שחקן העבר: "לא היה ולא נברא, אם מחפשים לתת למישהו תעודת יושר אני כאן"

(גודל טקסט)

הצעירה שהגישה לפני כמה ימים תלונה במשטרה בטענה שכדורגלן עבר מוכר אנס אותה, חזרה בה וביטלה את התלונה. כזכור, ביום רביעי בערב דווח ב"חדשות 13" על צעירה שהתלוננה על אונס שקרה לפני כמה שנים, אולם לא בתקופה שחלה עליה התיישנות.

חוקרי המשטרה הבינו מהצעירה שככל הנראה מדובר באירוע שהתרחש בתום בילוי כיוון שהשניים מכירים. במשטרה מתוסכלים שמא הפרסומים המוקדמים בתקשורת גרמו לה לחזור בה. התיק יועבר לבחינת הפרקליטות טרם יסגר, כנדרש בעבירות מין. כדורגלן העבר הגיב הביטול התלונה: "לא הגיוני לפגוע ולהרוס את השם שלי על דבר שלא היה ולא נברא. אם מחפשים לתת למישהו תעודת יושר אני כאן".

ניידת משטרה
| ראובן קסטרו

כבר באותו ערב אמר כדורגלן העבר לוואלה! ספורט: "אני בהלם ממה שקורה בארץ. אני בכלל בחו"ל והגיעו אליי השמועות עד לכאן. בדקתי מול כל מי שאני יכול ואני לא מבין איך משרבבים את השם שלי לזה. אם תגיד לי שאני עכשיו בירח, זה יהיה יותר הגיוני. צלצלתי לכל מי שאני יכול כדי להבין במה מדובר ואני בשוק. אני לא יודע איך אעבור את הלילה עם כל השמועות האלה. הבן שלי דיבר איתי וסיפר לי מה קורה בארץ ואני לא יודע מה לעשות. כל החיים שמרתי על השם שלי בקנאות ואני לא מצליח להבין מאיפה זה נפל עליי עכשיו".

הכדורגלן המשיך ואמר: "הרמתי טלפון לכתבים. צלצלתי למי שפרסם את הידיעה בעילום שם. ביקשתי פרטים. להבין איך השם שלי נכנס כאן לסיפור. אף אחד לא נתן לי תשובות. אני רוצה להבין מה קורה כאן".