מאור בוזגלו נשבר מול כולם: "אני מרגיש אפס"

מאור בוזגלו | ברני ארדוב

בפוסט יוצא דופן, בוזגלו שיתף מה עובר עליו מאז שהפסיק לשחק כדורגל: "אני אוכל ג'אנק פוד, משועמם ואין לי אנרגיה לעשות דברים. אני מרגיש כאילו לא עשיתי כלום בחיים שלי. אני לא יודע מה אני". צפו בקטע

(גודל טקסט)

אתמול (שני) שודר פרק נוסף בעונה החדשה והשישית של "הבוזגלוס", תוכנית הריאליטי שכובשת את המדינה. לקראת עליית הפרק, מאור בוזגלו, שעבר תקופה מטלטלת במיוחד, שיתף מה עובר עליו מאז שהפסיק לשחק כדורגל: "זו רק הצצה למעבר בין 0 ל-100 בחיים של כדורגל. דקה שמצליחה לדייק את מה שעברתי, ועברתי". הכדורגלן שבסוף השבוע יחגוג 34 חורפים, שיתף וידאו שבו סיפר בכנות על התחושות שליוו אותו מאז הפעם האחרונה ששיחק כדורגל.

"בתקופה האחרונה הכדורגל לא חלק מהחיים שלי וזה שינה לי את כל ההתנהגות. אני הולך לישון מאוחר, אוכל ג'אנק פוד שמעולם לא הכנסתי לגוף, מאוד משועמם ואין לי יותר מידי אנרגיה לעשות דברים. משהו נכבה בי. הדגדוג הזה של לחזור לשחק כבר לא קיים, זה לקח ממני את כל התחושות של הכדורגל עצמו. אני רואה שידורים חוזרים של משחקים שלי, ואני לא יודע בכלל מי זה על המגרש. אני מרגיש אפס, כאילו לא עשיתי כלום בחיים שלי. לקחו ממני את הטייטל של הכדורגלן, זה כמו תווית שמדביקים – מאור בוזגלו, כדורגלן. עכשיו לקחו לי את הכדורגלן, מה אני? אני לא יודע מה אני", סיפר בוזגלו וריגש אלפים.

החברים מליגת העל והאוהדים מיהרו לתמוך במי שעשה קריירה מפוארת והגיבו לפוסט שהעלה מאור. בן תורג'מן כתב לו: "נתת לצופים בבית ביצועים וחוויות שלא ישכחו אף פעם, אתה מודל לחיקוי, דמות להערצה והשראה ענקית לכל ילד ושחקן בתחילת הדרך". גל אראל כתב גם הוא: "עשית קריירה ענקית! תהיה גאה בעצמך אחי היקר". גם האוהדים דאגו להזכיר עד כמה הם תומכים ואוהבים: "אתה מלך וכל הכבוד לך על הדרך שעשית. שחקן ענק", "אתה שחקן כדורגל נועז ומלא בקסם שאין שני לו. מתגעגעים אלייך".

צפו בקטע המרגש

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי