גורם בכיר בבית"ר ירושלים: "השתגעתם? זה רק מזכר הבנות"

play
משה חוגג בעלי בית"ר ירושלים עם מני ברוש, אלי אוחנה | דני מרון
לא כוחות: מכבי חיפה הביסה את בית"ר 0:4 ועלתה לרבע הגמר 03:36

במועדון לא התרגשו מההודעה על מלול ואמרו: "הדרך להעברת בעלות עוד ארוכה מאוד". לפי החיפושים ברשת, לצרפתי-יהודי יש רשת של שיווק בשר כשר. דיווח ב"כלכליסט": ג'קי בן זקן חתם על ערבות בסך 5 מיליון שקל לצורך שחרורו של חוגג ממעצר בית

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הודיעה הערב (חמישי) כי איש עסקים יהודי-צרפתי בשם סטפן מלול חתם על מזכר הבנות לקניית המועדון מידיו של משה חוגג. לפי ההודעה, מלול ניפק לדרישת הנהלת המועדון את המסמכים הרלוונטיים וכעת יחלו הצדדים בהליך בדיקת נאותות מהיר אשר בסיומו צפוי להיחתם ההסכם הסופי.

סטפן מלול איש עסקים צרפתי יהודי
בית"ר טוענת שהמועדון בדרך למכירה. מלול | אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

מלול, איש עסקים צרפתי יהודי, אמור להעביר לנאמנות מיליון דולר דמי רצינות אשר יישמרו אצל הנאמן עו"ד יצחק יונגר. לאחר מכן מלול ייכנס לבדיקת נאותות מהירה בנוגע למועדון. אם וכאשר תצא העסקה לפועל, מלול יקבל על עצמו את כל ההתחייבויות של המועדון.

גורם בכיר בבית"ר אמר: "כולם השתגעו, זה בסך הכול מזכר הבנות, הדרך עוד ארוכה מאוד, מעבר לבדיקת נאותות יש עוד הרבה דברים בסימן שאלה שייבדקו על ידי שני הצדדים, אם בכלל". לפי החיפושים בגוגל ולינקדאין, מלול הוא בעל חברה לשיווק בשר כשר והשווי שלה הוא 15 מיליון יורו. בנוסף, יש לו חברת ייעוץ עסקי ולאחרונה אפילו ניסה להקים מפלגה שתתמודד בבחירות בצרפת. הוא פתח לשם כך אפילו חשבון טוויטר, לו יש 0 עוקבים.

בעידן גאידמק ואיציק קורנפיין, מלול פנה לבית"ר וביקש לרכוש אותה אך משנתבקש לתת פרטים נעלם. גורם שהיה מעורב במגעים סיפר: "ברגע שהתחילו לשאול אותו שאלות בסיסיות ובקשות ראשוניות לגיטימיות במו"מ הוא נעלם".

בתוך כך כ-15 מאוהדי בית"ר ירושלים הגיעו היום לביתו של משה חוגג בתל אביב כדי למחות על מצב הקבוצה וקראו לו למכור את המועדון.

ג'קי בן זקן, מ.ס. אשדוד
חתם על ערבות. בן זקן | לירון מולדובן

ב"כלכליסט" מדווח הערב כי ג'קי בן זקן חתם על ערבות של חמישה מיליון שקל לשחרורו של חוגג ממעצר בית. חוגג, שחשוד בעבירות הונאת משקיעי קריפטו, מס, הלבנת הון ועבירות מין, לא הצליח לגייס סכום של 10 מיליון שקל שהתחייב להפקיד בבית המשפט כתנאי לסיום מעצר הבית שהוטל עליו עד שישי. הערבות הבנקאית, שתחולט אם חוגג לא יעמוד בתנאי השחרור שלו, ניתנה מחברת "סקטור נדל"ן" של בן זקן.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, משה חוגג