חיים רביבו הגיע להסדר טיעון, ירצה ארבעה חודשי שירות

play
יצא בזול? חיים רביבו | ניר פקין
חיים רביבו בתכנית סערה בממלכה עם לירן שכנר 24:28

כדורגלן העבר הורשע בכך שהעביר כספים לסגן ראש עיריית תל אביב, ביודעו כי זה מצוי בניגוד עניינים. ישלם קנס של 20 אלף שקל

(גודל טקסט)

כדורגלן העבר חיים רביבו הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות במסגרת פרשת "צדק עירוני". כזכור, רביבו היה שותף לפרשה בה חשודים גם חבר הכנסת דוד ביטן והמשנה לראש עיריית תל אביב ארנון גלעדי.

על פי הסדר הטיעון רביבו יודה בעבירה של סיוע למרמה והפרת אמונים (סעיף 284 ביחד עם סעיף 31 לחוק העונשין) במסגרת יחסיו עם גלעדי והצדדים יבקשו מבית המשפט לגזור עליו עונש של ארבעה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות. בנוסף רביבו ישלם קנס של 20 אלף שקלים ומאסר על תנאי.

חיים רביבו
יצא בזול? חיים רביבו | ניר פקין

על פי כתב האישום המתוקן, רביבו היה היזם והבעלים, יחד עם אחרים, של פרויקט בנייה בתל אביב. משנתקל בקשיים שהתעוררו בתוקף היתר הבניה של הפרויקט, פנה רביבו לארנון גלעדי, ששימש כחבר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, לצורך קבלת סיוע. גלעדי פעל לסייע לרביבו להביא לפתרון הקשיים, בין היתר באמצעות פניות לגורמים מקצועיים בעירייה. במהלך פגישה בין גלעדי ורביבו בנובמבר 2017, ביקש גלעדי מרביבו כספים למימון פעילות מפלגתית אותה הוא מקדם. רביבו נעתר לבקשה ולאחר מכן העביר 10,000 שקלים שנרשמו לפקודת "תל אביב שלנו צדק עירוני", אשר הוצגה לרביבו כעמותה.

על פי כתב האישום המתוקן, רביבו העביר לגלעדי את הסכום האמור ביודעו כי גלעדי פועל במסגרת תפקידו לקידום הפרויקט וכי ההעברה מעמידה את גלעדי בניגוד עניינים בין חובותיו כעובד ציבור לבין האינטרסים של רביבו, הנובעים מהקשרים ביניהם ומהעברת הכסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי