חולי ומאומתי אשדוד חוזרים נגד בני סכנין. מלמד בספק גדול

play
שוער מ.ס. אשדוד סהר חסון | שלומי גבאי
מכבי נתניה פגעה שלוש פעמים במשקוף, זלאטנוביץ' סידר ניצחון על בני סכנין 03:24

חלוץ המארחת לא מרגיש טוב ונשלח לבדיקת קורונה. באשדוד מקווים שצבטקוביץ' וסייף יוכלו לפתוח (א', 19:00, ספורט1). ג'רפי שנפצע נגד חדרה בספק גדול

(גודל טקסט)

בני סכנין

חלוצה של בני סכנין גיא מלמד לא חש טוב והוא בספק גדול למשחק מחר (ראשון, 19:00, ספורט1). השחקן נשלח לבדיקת קורונה ובקבוצה מקווים שלא יהיה מאומת. מי שצפוי לתפוס את מקומו בחוד הוא רז שטיין. המאמן החדש חיים סילבס יערוך הופעת הבכורה ותרגל מערך של שלושה בלמים, כשעומרי בן הרוש שלא קיבל קרדיט עד כה, עשוי לפתוח בהרכב .מרוואן קבהא שסוחב צהובים לא יהיה בסגל. סכנין תארח באצטדיון דוחא אחרי שהתקבלו כל האישורים.

הרכב משוער: גד עמוס, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, עבדאללה ג'אבר, איהאב גנאים, בירם כיאל, מוטי ברשצקי, מופלח שלעאטה, רז שטיין.

רז שטיין, שחקן בני סכנין
צפוי לתפוס את המקום בחוד.שטיין | ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

במ.ס. אשדוד יידעו רק בהמשך היום עד כמה הקורונה והשפעת פגעו בקבוצה לקראת המשחק מול בני סכנין מחר. במועדון מקווים שננאד צבטקוביץ' וקני סייף שחלו אבל יצאו שליליים לקורונה, יחזרו היום, יוכלו להתאמן באימון המסכם וידווחו שהם כשירים לשחק מחר ואולי אף לפתוח. בכל מקרה לא מדובר במצב אידיאלי אחרי שלקבוצה יש גם חולים נוספים כמו שלו הרוש, נאור סבג ויעקב בריהון ואחרי שרק בסוף השבוע חזרו להתאמן אחרי היעדרות ממושכת בגלל מחלה טימותי אוואני, מונטארי קמהאני ופיראס אבו עקל.

בנוסף לכל מאומתי הקורונה ואלה שחלו ללא קורונה, גם השוער הראשון יואב ג'רפי בספק רב למחר וקרוב לוודאי שלא ישחק אחרי שנפצע ברגלו במשחק האחרון מול הפועל חדרה. "לא זוכרים הכנה כה בעייתית למשחק עם כל המיקס של החולים מכל מיני סיבות", אמרו בקבוצה לקראת המשחק. יחד עם זה, העדיף המאמן רן בן שמעון לברוח מההכנה הלקויה והוא משדר לשחקנים שבכל הרכב שיעמוד לרשותו, הוא רוצה לבוא לסכנין ולנצח אפילו שהיריבה תגיע עם מאמן חדש שבדרך כלל מביא משב רוח מנצח. היווני דמיטריוס דיאמנטקוס עשוי לפתוח לראשונה בהרכב.

הרכב משוער: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, גיל כהן, מונטארי קמהאני, עטאא ג'אבר, פיראס אבו עקל, עוז בילו, מוחמד כנעאן, דמיטריוס דיאמנטקוס.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון
אין תירוצים. בן שמעון | שלומי גבאי

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-43 בין הקבוצות בליגת העל, כשבני סכנין מובילה 15:16 בניצחונות ועוד 11 תוצאות תיקו.

* הפנדל של בירם כיאל בסיבוב הראשון העניק לסכנין 0:1 באצטדיון הי"א, ואם תנצח שוב זו תהיה הפעם הראשונה שהיא גוברת על אשדוד בשני מפגשי העונה הסדירה.

* ה-1:2 הביתי בפברואר 2019 היה הניצחון היחיד של מ.ס. אשדוד ב-10 המפגשים האחרונים (לעומת שישה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו).

* הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה את סכנין במשחק חוץ הייתה בנובמבר 2016, אז בנצי מושל קבע 0:1 בדוחא.

משחקי המחזור ה-19:

שבת, 15:00: הפועל נוף הגליל – הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 17:20: מכבי תל אביב – מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה – עירוני קרית שמונה
שבת, 19:50: מכבי חיפה – הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין – מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה – הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים – הפועל תל אביב