20 שנה אחרי: מכבי תל אביב תקדיש את המשחק מול נתניה למני לוי

play
אוהדי מכבי תל אביב מניפים דגל לציון 10 שנים לפגיעתו של מני לוי | ברני ארדוב
עם שני שערים בתוספת הזמן ותקרית שיפוט ביזארית: מכבי תל אביב גברה 1:3 ע 04:23

ביום רביעי הקרוב יצויינו 20 שנה להתמוטטות הטרגית של המגן המוכשר באצטדיון טדי, ולכבוד המאורע יקיימו הצהובים מחווה מרגשת לכבודו במשחק הערב (17:20, ספורט4). בתוכנית: קטע כתוב שיוקרא 12 דקות לפני שריקת הפתיחה - כמספר החולצה שלו

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

12 דקות לפתיחת המשחק בין מכבי תל אביב למכבי נתניה, יציינו הערב (שבת, 17:20, ספורט4) במכבי תל אביב 20 שנה למקרה הטראגי של כדורגלן הקבוצה מני לוי. ביום רביעי הקרוב, ה-26 בינואר, ימלאו 20 שנה בדיוק לאירוע שמלווה כל אוהד של מכבי תל אביב, הנפילה של מני לוי באצטדיון טדי במהלך המשחק מול בית"ר ירושלים בשנת 2002, אירוע ממנו לא הצליח להתאושש הכדורגלן המוכשר.

משפחתו של מני לוי נאבקת כבר 20 שנה על בריאותו כדי שיוכל להתמודד עם הקשיים הבלתי אפשריים שנוצרו עקב הפגיעה הקשה בלבו וכתוצאה ממנה ההשלכות הרפואיות הקשות על תפקודו עקב זמן ממושך שלא הגיע חמצן למוחו.
במשך 20 שנה מלווה המקרה המצער את המועדון ואוהדי הקבוצה מקדישים בכל משחק בדקה ה-12 שיר ללוי שנמצא בבית הוריו בכפר שלם בדרום תל אביב מאז מה שקרה ובני המשפחה מקדישים במסירות רבה חלק נכבד מחייהם למענו.

אחיו של מני לוי יחד עם הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר
מכבי תל אביב לא שוכחת. מיטש גולדהאר עם אחיו של מני לוי | אתר רשמי, מכבי תל אביב

הערב לפני המשחק מול מכבי נתניה, בדיוק 12 דקות לפני שריקת הפתיחה, כמספר החולצה שלבש המגן הימני, יקראו במכבי תל אביב טקסט למענו ויזכירו את השחקן שניבאו לו גדולות במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל, אבל האירוע המטלטל שעבר גדע הכל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי