Sport1 Banner

זה היה חייב להיכנס: הסיפור המרגש מאחורי השער של אושר דוידה

play
שחקני הפועל תל אביב עידן ורד, אושר דוידה | דני מרון
דוידה כבש בנגיחה לא אופיינית, 0:2 קל להפועל ת"א על בית"ר ירושלים 03:21

עוד לפני הניצחון על בית"ר ירושלים, שחקן הפועל תל אביב "הבטיח" לאחותו כי יבקיע לזכרה של סבתו שהלכה לעולמה ביום שישי האחרון

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חגגה אתמול (שני) עם 0:2 יקר על בית"ר ירושלים באצטדיון טדי וטיפסה למקום השלישי בטבלה על חשבון היריבה העירונית המושבעת, מכבי תל אביב. את השער הראשון לזכות האדומים הבקיע מלך שערי הקבוצה, אושר דוידה הצעיר, שמצא את הרשת בנגיחה קשתית וממש לא אופיינית, שאותה ניתן אולי להסביר באמצעות הסיפור המרגש הבא.

לאחר ההתמודדות נודע כי סבתו של דוידה הלכה לעולמה ביום שישי האחרון ומתברר שאושר היה קרוב אליה מאוד. השחקן שיתף בסיום התכתבות שלו ושל אחותו יאן מלפני המשחק. "הולך לתת היום בראש? לעשות גול בשביל סבתא?" כתבה לו יאן ואושר השיב בביטחון: "ברור, בשביל סבתא". יאן סיכמה וריגשה: "סבתא היקרה שלנו, נתגעגע – הגול הזה הוא כולו שלך".

למרות האובדן והימים הקשים שעבר, דוידה עלה לשחק, עמד כאמור בהבטחתו ליאן וחגג בצורה מרגשת. מי שתמכה בו מהיציע הקפוא בטדי היא זוגתו, שיר משה, שמקפידה להגיע לכל משחק, לצד חבריו הטובים של השחקן המצטיין של הפועל תל אביב העונה. "נגיע גם בשלג אם צריך", היא הבהירה לספורט1. המדור שולח תנחומים ומשתתף בצערה של משפחת דוידה.

הבטיח וקיים. אושר דוידה
הבטיח וקיים. אושר דוידה | מסך, אינסטגרם
עוד באותו נושא: אושר דוידה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי