"מאור בוזגלו הגיע למצב של כמעט מוות"

play
מאור בוזגלו | ברני ארדוב
מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל 03:34

לאחר שבנו פרש מכדורגל, יעקב בוזגלו דיבר בתוכנית הספורט של 103FM וסיפר על הימים הקשים בבלגיה: "אף אחד לא יודע את זה". על הפועל ת"א: "שחקן אחר היה מתרסק והולך להתעסק עם סמים". האזינו

(גודל טקסט)

לאחר שמאור בוזגלו הודיע על פרישה מכדורגל במסיבת עיתונאים חגיגית, אביו וסוכנו לשעבר, יעקב בוזגלו, עלה לשידור בתוכנית הספורט של 103FM ונשאל מדוע בנו החליטו לפרוש רק עכשיו: "זה לא סוד שמאור ניהל במשך כל התקופה הזו את הבוררות לגבי מה שמגיע לו או לא מגיע לו. הוא היה פצוע בתקופה שביטלו לו את ההסכם. אני יודע שבדרך כלל אומרים לכדורגלן 'בוא תקטין נזקים' על מנת שלמועדונים יהיה יותר נוח, זאת בדיוק הבעיה שהייתה איתו. הם עד היום לא יודעים למה הם עשו את זה – פעם הם אמרו קורונה, פעם סיבה מקצועית, כל מיני תירוצים. יש שם ארבעה בעלים שערבים באופן אישי להסכם של מאור. בסופו של יום, אנחנו לא מודאגים".

מדוע לא הוגשה תביעה לקיום הערבות האישית בבית דין חיצוני: "מהרגע הראשון המלצתי למאור, אבל לא אני ניהלתי אותו, הוא לקח עורכי דין מקצועיים שעשו עבודה יוצאת מן הכלל והיום החזירו אותם לבית דין לעבודה. האבסורד זועק לשמיים. מזל שזה מאור, שחקן אחר היה מתרסק והולך להתעסק עם סמים. לצערנו ולשמחתנו זה קרה למאור שיכול להחזיק את הראש מעל המים, בגלל אבא שלו הסוכן הרע".

רגע השיא בקריירה של מאור: "היו הרבה רגעים יפים, אבל כולם יגידו סאות'המפטון עם הפועל באר שבע, שעלינו לשלב 32 הגדולות. היו הרבה רגעים של אושר, אי אפשר לשכוח אפילו לא דקה".

הפספוס הכי גדול: "ההחלטה שהוא קיבל להגיע לליאז' הייתה בעוכריו בצורה ממש כואבת. אף אחד לא יודע את זה, אבל הוא הגיע שם למצב של כמעט מוות. זאת הפציעה הכי קשה שהייתה לו. הוא הגיע לא מוכן לבלגיה, ואני סירבתי בכל תוקף ולא רציתי שהוא יעבור. מי שזוכר את העזיבה של מכבי תל אביב, הוא עזב אחרי תקופה שהוא התאמן בצהריים בחום של 40 מעלות והגיע לבלגיה במחזור החמישי כשהליגה בעיצומה. כעבור חודש הוא נפצע והגיע למצב מאוד מאוד קשה. זה הרגע הכי קשה שאני זוכר בקריירה שלו, יותר מכל הצולבות והדברים שיודעים עליהם כאן".

מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו
מאור בוזגלו עם יעקב בוזגלו | אריאל שלום

החיים לאחר הפרישה: "אני חושב שכל דבר שמאור יגע בו יהיה מקצועי נטו, כי זה הערכים שהוא קיבל. מאור גדל ככוכב והוא יהיה כוכב לאורך כל החיים שלו. יש בילד הזה הרבה מאוד דברים מדהימים שכל אבא היה גאה שיהיה לו ילד כזה. אתה יודע כמה הוא אוהב לתת? אני לא ראיתי ונתקלתי באדם כזה. אני מדבר על זה והגוף רועד. אני שומע סיפורים שאפילו לא ידעתי עליהם, מספרים שהוא מגיע לכל פינה בארץ וזה תענוג לשמוע. הוא אדם משכמו ומעלה עם ערכים וכבוד".

על כך שלא הותיר חותם במדי נבחרת ישראל: "אם יש שחקן שיכול היה לעשות את ההבדל בנבחרת ישראל, ואני אומר את זה בתור איש מקצוע ולא בתור אבא של מאור, זה רק הוא. אין לכם מושג כמה הוא היה חסר לנבחרת. קח את כל הנבחרות הצעירות של ישראל, מאור מלך השערים, ההופעות והבישולים. הוא היה יכול לעושת את ההבדל בנבחרת הבוגרת ולא נתנו לו, גם כשהוא היה בשיאו ונבחר לשחקן העונה הוא ישב בחוץ. אני המלצתי לו כמה פעמים לפרוש מהנבחרת".

מאור בוזגלו מודיע על פרישה מכדורגל | ניב אהרונסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי