גל כהן: "זה יהיה קשה וכואב לפעמים, אבל נשאיר את בית"ר בליגה"

play
"מרגישים שאפילו יכולנו לצאת עם נקודה". גל כהן | מאור אלקסלסי
דוידה כבש בנגיחה לא אופיינית, 0:2 קל להפועל ת"א על בית"ר ירושלים 03:21

הירושלמים יתארחו בשבת אצל הפועל חיפה (19:50, ספורט1), מי שיעמוד על הקווים אמר לאתר הרשמי: "קיבלנו חדשות אופטימיות מההנהלה, רואים אור בקצה המנהרה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סופגת מכות בזו אחר זו והטלטלה במועדון גדולה בעקבות המצב הכלכלי והחשש ממכירת חיסול בניסיון להציל את הקבוצה – אחרי שכבר שלושה מהשחקנים הזרים קיבלו הודעות שחרור – אבל בשבת היא תתייצב בכרמל למשחק חוץ נגד הפועל חיפה (19:50, ספורט1) תנסה לשוב עם נקודות יקרות מאוד שיסייעו לה בקרבות התחתית שנראה שמצפים לה.

בעקבות התפטרותו של יוסי מזרחי, על הקווים יעמוד עוזרו גל כהן, שהיום (חמישי) קיים אימון באולם כדורסל סגור, בו ביצעו השחקנים תרגילי כושר וטקטיקה ואף נערך בין שלוש קבוצות שאליהן התחלקו שחקני הסגל, וזאת בעקבות השלג הכבד בבירה שמנע את קיומו של האימון בבית וגן.

גל כהן, עוזר מאמן בית"ר ירושלים
בשבת הוא יעמוד על הקווים. גל כהן | אתר רשמי, בית"ר ירושלים

לקראת המשחק אמר גל כהן לאתר הרשמי של המועדון: "קודם כל אני מצפה שננתק רעשי רקע, אני יודע שזה לא דבר קל. יש לנו עוד יומיים משחק. אמרתי גם היום לשחקנים באסיפה – אם הייתי מבקש מכם היום חודש שלם להתנתק אז זה משהו שאי אפשר לבקש, אבל יומיים כן. לעשות מחר אימון טוב, לבוא לחיפה עם כל המשמעויות, לשים את כל הדברים בצד. הכיוון הוא חיובי, דברים מסתדרים ומתחילים להתבהר ואנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ובאמת ללכת למשחק עם הפועל חיפה ולהביא את הנקודות. פשוט לנתק רעשי רקע ולהתרכז בעצמנו ביומיים הקרובים".

עוד אמר כהן לקראת המשך העונה הלא פשוט שמצפה לקבוצה: "החיזוק ולהרים את הקבוצה בעצם יבוא מהקבוצה עצמה. יש פה שחקנים שעברו הרבה, יש פה הנהלה שעושה ימים כלילות כדי שדברים יהיו יותר ברורים ובהירים, אנחנו מקבלים חדשות אופטימיות יותר. אנחנו רואים איזה אור בקצה המנהרה.

"אנחנו – הצוות המקצועי והשחקנים צריכים להתרכז אך ורק במשחק נגד הפועל חיפה, להרים את עצמנו ולהתייחס רק לעצמנו", הוסיף כהן, "לתת להנהלה למצוא לנו את הפתרונות, ואני סמוך ובטוח ומאמין גם מתחושות שלי ושיחות עם שחקנים שאנחנו בדרך למקומות יותר טובים. זה יהיה קשה, זה יכאב לפעמים אבל אנחנו נעמוד במטרה. אנחנו צריכים להשאיר את הקבוצה הזאת בליגה כי בימים כאלו אפשר להבין כמה בית"ר ירושלים חשובה לליגה, לא רק לאוהדי בית"ר, אלא לכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי