ההרגל שלקח מתומר חמד והמפגש עם מכבי חיפה: יובל אשכנזי מדבר

play
יובל אשכנזי שחקן מכבי נתניה בחימום | דני מרון
למרות מתנה ענקית מצד עומס, מכבי ת"א השיגה רק 2:2 נגד מכבי נתניה 04:29

הקשר התראיין לאתר הרשמי של מכבי נתניה לפני המשחק נגד האקסית: הקפיצה מליגה א', היומן שהוא מנהל והחלומות להמשך הקריירה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לקראת המשחק בין מכבי נתניה למכבי חיפה ביום ראשון (20:30), קשר היהלומים יובל אשכנזי, שהגיע לקבוצה של בני לם מהאלופה, העניק ראיון לאתר הרשמי של נתניה והתייחס לדרכו כשחקן שעלה מליגה א' ועד לצמרת ליגת העל.

"אני חושב שהחיבור שלי עם השחקנים כאן מעולה, יש פה שחקנים רעבים שצמאים לעבוד וללמוד וזה תואם את הגישה והדרך שלי", אמר אשכנזי בנוגע לקבוצתו החדשה. "פגשתי קבוצה רעבה, אנרגטית ומלאה במוטיבציה להצליח. למכבי חיפה תמיד תהיה פינה אצלי בלב, אבל היום אני במכבי נתניה ואני אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה שלי לנצח".

על תחילת הקריירה: "התחושה בליגות הנמוכות הייתה מיוחדת, היא הייתה הבסיס לשחקן שאני היום. בליגה א' לקחתי החלטה עם עצמי שאעשה את הכי טוב שלי ובדברים שהייתי פחות טוב בהם לקחתי מאמנים שליוו אותי בתהליך. מבחינתי בכל קבוצה שאני משחק אני רוצה להיות הגרסה הכי טובה של עצמי. המשכתי להאמין ולדמיין את כל המטרות והחלומות שלי".

אשכנזי המשיך: "בתחילת דרכי הייתי בטוח שאני שחקן מעולה ואיך לא רואים את זה ואיך לא סופרים אותי, אבל אז הבנתי שכנראה יש סיבה ולהאשים את כל העולם זה לא הפתרון. התחלתי לחשוב ביחד עם האנשים שהיו לצידי, מה אני צריך לשפר ואיך אני יכול להיות שחקן טוב יותר. מרגש אותי מאוד ואני אסיר תודה ובר מזל שיש לי את הזכות להוות השראה ודוגמא לשחקנים".

שחקני מכבי נתניה, עדן קארצב, אביב אברהם, יובל אשכנזי
התחבר היטב לקבוצתו החדשה. אשכנזי עם קארצב ואברהם | ברני ארדוב

על הקפיצה לליגת העל: "ההתחלה הייתה לא קלה בכלל, מאתגרת. הייתי צריך להתרגל לקצב, לרמה, וזה לקח לי קצת זמן. כל משחק ההתרגשות הייתה גדולה, הרגשתי מאושר שהצלחתי לעשות את המעבר מליגה א' לליגת העל. זו לא משימה פשוטה, אבל אני מאמין שבזכות עבודה קשה, נכונה ואמונה בעצמך – הכל אפשרי".

על המעטפת שסביבו: "זכיתי בהרבה אנשים שתמכו בי ודחפו אותי קדימה, ביניהם מישל נתנזון ז"ל שתמך בי כלכלית, מקצועית והיה כחבר לחיים. הוא נתן לי כלים והסתכלות נכונה לכדורגל ולחיים בכלל, אני חייב לו הרבה. מעבר לזה יש לי מאמנת מנטלית, אביטל מוטיל, שליוותה אותי מליגה א' ועד היום. אני מאמין שכל שחקן צריך מישהו שיכוון אותו מנטלית ויגרום לו להגיע הכי מוכן שאפשר לכל משחק . בנוסף, יש לי הרבה מאמנים אישיים שעוזרים ומכוונים אותי להשתפר בכל אימון, וכמובן המשפחה שלי שתמכה בי מהרגע הראשון ואשתי היקרה עדי, שמלווה ותומכת בי ועוברת איתי את כל הדרך גם ברגעים טובים וגם בפחות טובים".

יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה
יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

קשר מכבי נתניה סיפר על היומן שהוא מנהל כבר מספר שנים: "זה משהו שהתחלתי כששיחקתי בליגה א' ברגע ששמעתי בריאיון את תומר חמד, שאמר שהוא מנהל לו"ז אימונים ומתכנן לעצמו דברים, וחשבתי גם אני לעשות את זה. הכתיבה ביומן עוזרת לי לנהל את עצמי, אם זה במשימות ביום יום, דברים לשפר, לו"ז אימונים, הכנה למשחקים, הצבת מטרות וכו'".

לסיום, אשכנזי סיפר מה החלום שלו ושלח מסר לאוהדים: "להוביל את מכבי נתניה להישגים ותארים וכמובן באופן אישי להגיע לנבחרת ישראל. למכבי נתניה יש קהל מדהים, בואו בהמוניכם למשחק מול מכבי חיפה. אני מבטיח שניתן 200 אחוז מעצמינו".