בדרך למכבי חיפה: עסקת מאוויס צ'יבוטה סוכמה עקרונית

play
שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה | GettyImages, Marc Atkins
אשכנזי כבש לנתניה נגד האקסית, אצילי חילץ נקודה עבור מכבי חיפה 03:24

הקיצוני של לודוגורץ קרוב להשלים את העברתו אל האלופה הישראלית אחרי שכל התנאים מולה ומולו סוכמו. גורם במועדון: "הכול סגור, הוא ינחת בסוף השבוע בארץ". הירוקים חוזרים לאופציית ג'ורדן איקוקו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה קרובה להשלים את ההעברה לה חיכתה בחלון ההעברות הנוכחי לאחר שכל הפרטים בינה לבין לודוגורץ סוכמו. גם הפרטים עם השחקן עצמו נסגרו. כעת נותר להפוך את הסיכום לחתימות רשמיות, אך גורם המעורה בפרטים סיפר "הכול סגור. מאוויס צפוי לנחות עד סוף השבוע ולחתום. רק משהו באמת דרמטי שאף אחד מהצדדים לא מצפה לו ימנע את זה".

אחרי הסיכום עם צ'יבוטה, במכבי חיפה מחדשים את הניסיון לצרף גם את המגן ג'ורדן איקוקו כחלק מהעסקה. כזכור, בלודוגורץ סירבו לשחרר את המגן, אך כעת לאחר הסיכום בנוגע לצ'יבוטה, בקבוצה מנסים לצרף גם את המגן.

עוד לפני החדשות האחרונות וכשהעסקה הייתה בספק, ביממה האחרונה עלתה אפשרות נוספת אצל גורמים במועדון והיא להחזיר את סינטאיהו סלליך מטורקיה, אך נראה שזה לא ייצא לפועל.

שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה
שחקן לודוגורץ רזגארד מאוויס צ'יבוטה | GettyImages, Marc Atkins

סלליך צפוי להישאר בטורקיה. הקשר, שכיכב לפני שתי עונות בחיפה, לא מוצא עצמו בגנצ'לרבירלי הטורקית ואותם גורמים משוכנעים שהוא יוכל להוות מחליף ראוי בעמדות הכנפיים, העמדה העיקרית שברק בכר רוצה לחזק. סלליך בן ה-30 גדל במכבי חיפה, אך נדד בהפועל עכו, קרית שמונה ובית"ר ירושלים עד שחתם במאריבור הסלובנית ב-2014. באוגוסט 2017 סלליך חזר למכבי חיפה והציג יכולת טובה. אחרי שלוש שנים הוא חתם בהפועל באר שבע ובקיץ חתם כאמור בגנצ'לרבירלי, בשורותיה הוא רשם שש הופעות.