חוזרת למאבק: בני סכנין ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

play
ניצחון מוצדק לחלוטין. שחקני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי
בני סכנין ניצחה 0:1 את ק"ש ועשתה צעד חשוב לעבר הפלייאוף העליון 02:45

איברהימה קונטה כבש (57) וסידר לאדומים ניצחון חוץ חשוב, שצימק את הפער מהמקום השישי לנקודה אחת. הקבוצה של סלובודן דראפיץ' עם הפסד שני ברציפות, עלא ג'אפר הורחק (27)

(גודל טקסט)

המחזור ה-20 בליגת העל הגיע הערב (שני) לסיומו כשבני סכנין ניצחה 0:1 חשוב מאוד בחוץ את עירוני קרית שמונה. שער של איברהימה קונטה בדקה ה-57 עשה צדק במשחק וסידר לאדומים שלוש נקודות יקרות במאבק על הפלייאוף העליון. סכנין עם 28 נקודות, אחת פחות מחדרה השישית, קרית שמונה נותרה עם 25, ארבע מתחת לפלייאוף העליון. עלא ג'אפר הותיר את חבריו בעשרה שחקנים אחרי שהכשיל את גיא מלמד מאחור ומנע הזדמנות ודאית לשער בדקה ה-27.

אחרי ההרחקה, עירוני קרית שמונה שיחקה רע מאוד, לא הגיעה בכלל למצבים ולא סיכנה את גד עמוס, שהיה מחוסר תעסוקה. בני סכנין שלטה לחלוטין במשחק והשער שלה היה רק שאלה של זמן. בסופו של דבר הוא גם הגיע וסידר לה שלוש נקודות יקרות.

שחקני בני סכנין חוגגים
ניצחון מוצדק לחלוטין. שחקני סכנין חוגגים | מאור אלקסלסי

הרכבים

עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, גיא מזרחי, עאיד חבשי, זיו מורגן, עלא ג'אפר, נדב נידם, יוליוס סקה, ידין לוגסי, רועי קהת, מורגן פרייר, מוחמד שכר.

בני סכנין: גד עמוס, מופלח שלאעטה, עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, יזן נאסר, איהאב גנאים, רועי שוקרני, בירם כיאל, איברהימה קונטה, גיא מלמד, פאהד באיו.

תוצאות המחזור ה-20:

הפועל ירושלים – הפועל באר שבע 1:0
מ.ס. אשדוד – מכבי תל אביב 3:1
הפועל נוף הגליל – מכבי פתח תקוה 0:1
הפועל חיפה – בית"ר ירושלים 1:5
הפועל תל אביב – הפועל חדרה 1:0
מכבי נתניה – מכבי חיפה 1:1