גניס ואזולאי תורגלו בהרכב הפועל תל אביב, בכורה לספורקסלדה בסכנין

play
קיבל מקום בהרכב. גניס | מאור אלקסלסי
רפואה וקורצקי התעמתו, מרמנטיני נתן לחדרה ניצחון על הפועל תל אביב 01:49

ורד ותומר עשויים לרדת לספסל וינקוביץ' בספק למשחק של הפועל תל אביב נגד סכנין (שבת, 15:00, ספורט4). האם האדומים תרמו למעבר של הברזילאי לבאר שבע? המגן הימני החדש צפוי לפתוח אצל המארחת

(גודל טקסט)

בני סכנין

בני סכנין מתכוננת למפגש עם הפועל תל אביב כשהתחושה במועדון שמדובר באחת ההזדמנויות האחרונות בהחלט להשתחל לפלייאוף העליון. המגן הימני החדש פביאן ספורקסלדה צפוי לפתוח בהרכב כשמרואן קבהא יחזור למרכז הקישור. גד עמוס שהצטיין לאחרונה ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות. "אין ספק שהפסד ירחיק אותנו מאוד מהמטרה", אמר שחקן בקבוצה. "הכל צפוף בכניסה לפלייאוף העליון וכל נקודה היא קריטית" .

הרכב משוער: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, בירם כיאל, איהאב גנאים, איברהימה קונטה, גיא מלמד, פאהד באיו.

גד עמוס שוער בני סכנין בחימום
ימשיך לקבל קרדיט בין הקורות בסכנין. גד עמוס | מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

לאחר שהתחזקה בחלון בקשר מרקו ינקוביץ' ועיבתה את הסגל עם הבלם הצעיר והמבטיח תום אחי מרדכי, הפועל תל אביב יוצאת למשחק בתקווה לחזור לצבור נקודות לאחר ההפסד לחדרה שלווה ביכולת רעה. קובי רפואה גער השבוע בשחקניו על היכולת במשחק האחרון, הסביר ש"שיחקנו לידיים שלהם", ומקווה לראות מחר קבוצה אחרת על כר הדשא.

ינקוביץ' שסובל מפגיעה בשריר, לא אמור להתלבש אך ההחלטה הסופית תתקבל לאחר האימון המסכם. המונטנגרי ערך אימון בצד המגרש, אך טען כי לא מרגיש עדיין בטוח בכשירותו. אושר דוידה ייעדר בשל צבירת צהובים, ורפואה תרגל אתמול את שגיא גניס ושלומי אזולאי החלוץ על חשבונם של עידן ורד ויואב תומר.

בהפועל הבהירו אתמול כי אמנם התעניינו בגוסטבו מרמנטיני, אך לא היו יכולים להשלים עסקה ולעבור בבקרת התקציבים אלא אם התשלומים היו נדחים לעונה הבאה, דבר שחדרה סירבה לו. גורם אחר במועדון היה סקפטי ואמר: "זה יותר מרגיש ששיתפו כאן פעולה עם אורן גולן כדי להקפיץ את המחיר מול אלונה ברקת והפועל באר שבע".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, אדי גוטליב, אור ישראלוב, דורון ליידנר, שי אייזן, דן איינבינדר, שי אליאס, שגיא גניס, פארליי רוזה, שלומי אזולאי.

שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי
יחזור ל-11? שלומי אזולאי | אריאל שלום

טריוויה

* ב-42 המשחקים עד כה בין הקבוצות בליגת העל, הפועל תל אביב מובילה 11:20 בניצחונות ועוד 11 לא הוכרעו.

* בני סכנין לא ניצחה את הפועל תל אביב במשחק בית מאז ינואר 2016, כאשר פיראס מוגרבי קבע 0:1. זו גם הפעם האחרונה שמארחת ניצחה מפגש בין שתי הקבוצות.

* אותה עונת 2015/16 גם הייתה הפעם האחרונה שסכנין השלימה דאבל עונתי על הפועל תל אביב במהלך הליגה הסדירה. פרט לכך היא עשתה את זה רק ב-2007/08.

* הפועל תל אביב כבשה שישה שערים בלבד במחצית הראשונה, ופי ארבעה יותר במחצית השנייה (24).

משחקי המחזור ה-21:

שבת, 15:00: בני סכנין – הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: מכבי תל אביב – עירוני קרית שמונה (ספורט4)
שבת, 18:00: מכבי פתח תקוה – הפועל ירושלים
שבת, 19:50: הפועל באר שבע – מכבי נתניה (ספורט2)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה – הפועל חיפה
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים – הפועל נוף הגליל (ספורט1)

שני, 20:30: מכבי חיפה – מ.ס. אשדוד

עוד באותו נושא: בני סכנין, הפועל תל אביב