תחושת החמצה: 0:0 רב אירועים בין בית"ר ירושלים לנוף הגליל

קרב התחתית סיפק את הסחורה, גם אם לא הובקעו שערים ולא היו אוהדים בטדי: הקבוצות הגיעו להזדמנויות רבות ורק החמצות ענק והצלות של ניצן ועמבר מנעו מאבוקסיס ניצחון בכורה או מברדה ניצחון שני ברציפות. אוגו עלה מהספסל במקום לקס, שהחשש שנפצע קשה

(גודל טקסט)

בצל התסבוכת הכלכלית-ניהולית ולאחר עוד חילופי מאמנים, בית"ר ירושלים קיוותה לצאת הערב (ראשון) לדרך חדשה. עם יוסי אבוקסיס לראשונה על הקווים, 21 שנה אחרי שעזב את המועדון בטונים צורמים עוד כשחקן, הירושלמים אירחו בטדי הריק את הפועל נוף הגליל לקרב תחתית קריטי בין שתי קבוצות שצמודות זו לזו בטבלה ולהן יתרון של נקודה אחת בלבד מהקו האדום. אז שערים אמנם לא ראינו ב-90 הדקות וקהל לא היה במגרש בעקבות עונש שספגו המקומיים, אבל זכינו למשחק רב אירועים, עם החמצות ענק והצלות אדירות שהובילו בסיום ל-0:0 מהנה למדי.

בית"ר ירושלים הגיעה למפגש אחרי רצף של 11 מחזורים ללא ניצחון להוציא את ה-0:3 הטכני בדרבי, ואילו הפועל נוף הגליל שבה במחזור שעבר למסלול הניצחונות עם 0:1 יקר מפז על מכבי פתח תקוה. הערב שתי הקבוצות הגיעו לעשרות הזדמנויות – נוף הגליל ל-22 ליתר דיוק והירושלמים ל-11 – ובעוד איתמר ניצן מנע מהאורחת יתרון מוצדק בחצי הראשון, בחצי השני הייתה זו המארחת שהגיעה להזדמנויות מצוינות – בעיקר בזכות מיכאל אוחנה שעלה מהספסל – כשאת ההחמצה הגדולה ביותר רשם חלאופילו פלייטר, שבתוספת הזמן היה צריך להבקיע וגלגל החוצה באחד על אחד. בעקבות חלוקת הנקודות, הגדילו השתיים את היתרון מהקו האדום לשתי נקודות.

לצד המשחק המהנה וההתקפי שזכינו לראות, בהפועל נוף הגליל איבדו במחצית הראשונה את הקשר ניר לקס שביצע תנועה לא נכונה והחשש הוא מפציעה קשה שעלולה להשבית אותו זמן רב. במקומו נכנס להופעת בכורה מחודשת בליגת העל הקשר הניגרי ג'ון אוגו.

איתמר ניצן שוער בית"ר ירושלים עם חלאופילו פלייטר
ההזדמנות הטובה ביותר הגיעה בתוספת הזמן והסתיימה בהחמצת ענק של פלייטר | דני מרון

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, רועי הרמן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, אופיר קריאף, מקס גרצ'קין, אביאל זרגרי, עומר לקאו, לירן רוטמן, ירדן שועה, ריצ'מונד בואצ'י.

הרכב הפועל נוף הגליל: מתן עמבר, ארנסט מאבוקה, דולב אזולאי, ג'ניה ברקמן, חגי גולדנברג, ניר לקס, דייויד טווה, עומר פדידה, בר כהן, טימו מוזי, והיב חביבאללה.