קונצרט: מכבי חיפה פירקה 0:6 את מ.ס. אשדוד, רביעייה לאצילי

play
עומר אצילי חוגג שער של מכבי חיפה עם בוגדן פלאניץ' | מאור אלקסלסי
התפוצצות: רביעייה לאצילי, מכבי חיפה מחצה 0:6 את מ.ס. אשדוד 05:32

כוכב הירוקים חגג (7, 19, 31 ו-44), דין דוד הוסיף צמד (68 ו-73) והאלופה פתחה פער של שלוש נקודות בפסגה מהפועל באר שבע. טימותי אוואני הורחק כבר בדקה הרביעית, מופע אימים של האשדודים

(גודל טקסט)

הצגה, קרנבל, קונצרט. רק תבחרו את שם התואר ואנחנו נסכים. מכבי חיפה פירקה הערב (שני) 0:6 את מ.ס. אשדוד, במשחק המרכזי של המחזור ה-21. עומר אצילי חווה ערב חלומי כמובן מבחינה מקצועית, אבל גם מבחינה אישית. כוכב הירוקים הפציץ רביעייה (7, 19, 31 ו-44) ולראשונה בקריירה הצליח לכבוש יותר מצמד במשחק. דין דוד, שבישל לו שניים מהשערים, כבש בעצמו צמד במחצית השנייה (68 ו-73) והשלים את החגיגה הירוקה. הקבוצה של ברק בכר, שניצחה בפעם השנייה העונה 0:6 אחרי שעשתה את זה מול בני סכנין במשחק "חוץ" בנתניה, שיפרה את מאזנה ל-49 נקודות, שלוש מעל הפועל באר שבע. טימותי אוואני הורחק כבר בדקה הרביעית אחרי שהכשיל את דין דוד בדרך אל השער והפקיר את חבריו בעשרה שחקנים במשך משחק שלם מול המוליכה בחוץ.

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי חוגג שער
רביעייה אחרי 44 דקות ובסיום 0:6 גדול. אצילי חוגג | מאור אלקסלסי

מכבי חיפה, שהגיעה אל המשחק אחרי שתי תוצאות 1:1 מול הפועל ירושלים ומכבי נתניה, שאבה כנראה עידוד מההפסד של הפועל באר שבע בשבת והציגה קונצרט של כדורגל במשחק שהיה יכול להיגמר גם בתוצאה אסטרונומית. כל זה ללא דולב חזיזה, שאמנם היה על הספסל אבל לא היה כשיר, בלי צ'ארון שרי שרק נכנס כמחליף ועם מאוויס צ'יבוטה החלוד בהרכב, שהראה שייקח לו קצת זמן להיכנס לעניינים. גם שון גולדברג נעדר ועופרי ארד, שמילא את מקומו, לא נזקק כמעט לשום עבודה. גם סאן מנחם המוצהב חסר וברק בכר אלתר עם חוסה רודריגס כמגן ימני ורז מאיר כמגן שמאלי. למרות כל זאת מכבי חיפה השיגה ניצחון משכנע במיוחד, הגדילה את הפער בפסגה ושוב הוכיחה שהיא הקבוצה הטובה בארץ ולבטח גם העמוקה ביותר בארץ מבחינת סגל ואיכות. נטע לביא, שהתאושש מפציעה, היה מצוין, מוחמד אבו פאני היה כרגיל טוב מאוד, והיחיד שאפשר להגיד שלא היה טוב הוא ג'וש כהן, שלא נגע בכדור בכלל ולא היה צריך לעשות כלום במשך 90 דקות.

אם החמאנו ופרגנו למכבי חיפה, לעומר אצילי ולדין דוד, אז מה נגיד על מ.ס. אשדוד? הקבוצה של רן בן שמעון דווקא נראתה די מסוכנת בדקות הראשונות עד ההרחקה, אבל גם הכרטיס האדום והשער המוקדם של אצילי לא מהווים תירוץ לתצוגה כל כך רופסת, כל כך אומללה וכל כך מאכזבת מבחינת האוהדים של הקבוצה הזו. מ.ס. אשדוד התפרקה, איבדה אינספור כדורים ליד הרחבה. מי שיזכור את הערב הזה בצורה שלילית מאוד הוא לורנס אופורי, שרשם בכורה והיה רע מאוד כשהוא מאבד שני כדורים שהופכים לשערים ועוד אינספור טעויות. עם זאת, צריך לזכור שמדובר בסך הכול במשחק הראשון שלו, לקחת אוויר ולחכות לראות איך הוא מתאושש מזה לקראת המשך העונה. באמת קשה לציין מישהו שלא היה חלש באשדוד, אולי רק עטאא ג'אבר, שעוד ניסה קצת להוציא את אשדוד קדימה, אבל זה היה מעט מדי ולא דגדג בכלל את הירוקים, בטח לאחר ההרחקה. עם כל הצער, הכאב וההשפלה, אשדוד צריכה לחזור לעצמה מהר כי כבר בשבת הפועל באר שבע מגיעה אל הי"א וזה יהיה עוד משחק קשה. רן בן שמעון ושחקניו חייבים להראות תגובה אחרי ההשפלה הקשה הזו.

הרכב מכבי חיפה: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדאן פלאניץ', עופרי ארד, חוסה רודריגס, עלי מוחמד, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, מאוויס צ'יבוטה, דין דוד.

הרכב מ.ס. אשדוד: סהר חסון, זוהר זסנו, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, נאור סבג, קני סייף, עטאא ג'אבר, פיראס אבו עקל, יעקב בריהון, מוטי ברשצקי, דימיטריס דיאמנטקוס.

עוד באותו נושא: מ.ס. אשדוד, מכבי חיפה