מזרחי צפוי לפתוח בנתניה, אריה: "אנחנו צריכים נקודות דחוף"

play
יניב מזרחי, שחקן מכבי נתניה | דני מרון
פחד גבהים: הפועל ב"ש הפסידה 1:0 למכבי נתניה בטרנר 03:13

היהלומים מצפים לקהל רב, וייר יחליף את שחוביץ' (שבת, 15:00, ספורט3). הפועל ירושלים מנסה לשמור על אופטימיות: "היה שבוע מאכזב, צריך להתרומם"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה

מכבי נתניה שסיימה בצורה מוצלחת למדי את סדרת המשחקים מול שלוש הגדולות, תארח מחר את הפועל ירושלים (שבת, 15:00, ספורט3) ותנסה לצבור שלוש נקודות נוספות בקרב הצמוד על הכרטיס לפלייאוף העליון. בנתניה מצפים לקהל רב בעיקר בשל העובדה שהמשחק יערך בשעת צהריים מוקדמת ולאור העובדה שמחיר הכרטיס יעמוד על 50 שקלים בלבד.

המאמן בני לם יחסר את זלטאן שחוביץ' המוצהב ובמקומו צפוי לפתוח עידו וייר בעמדת המגן השמאלי. פארפה גיאגון שהחלים מהפציעה צפוי לשוב לסגל, אך ככל הנראה לא יפתח, כאשר גם חלוץ הרכש הגנאי פטריק טוואמסי, שנטל חלק באימונים השבוע, יכלל בסגל, אך מתוכנן להתחיל על הספסל.

"אני לא רוצה לקרוא למשחק הזה מלחמה", אמר לם, "הגדרתי לקבוצה שאנחנו חייבים לקחת נקודות משלוש הקבוצות הגדולות ששיחקנו נגדן ועשינו את זה, אבל אם לא נמשיך באותה מתכונת מול הפועל ירושלים אז בעצם מבחינתי לא עשינו כלום. אני מודע לכך שהפסדנו להפועל ירושלים בסיבוב הראשון, אבל אנחנו לא אותה הקבוצה, אנחנו קבוצה חזקה. עם כל הכבוד להפועל ירושלים ולכבוד שאני נותן לה, במגרש נבוא לקחת את הנקודות".

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, פלאמן גלאבוב, רז שלמה, עידו וייר, עומרי גנדלמן, אביב אברהם, עדן קארצב, יובל אשכנזי, יניב מזרחי, איגור זלטאנוביץ'.

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים עם בני לם מאמן מכבי נתניה
זיו אריה עם בני לם | ברני ארדוב

הפועל ירושלים

זיו אריה ושחקניו ספגו הפסד כואב במחזור שעבר למכבי פתח תקוה, משחק בו שמטו יתרון מוקדם, נכנעו 3:1 וירדו מתחת לקו האדום, אבל בקבוצה מעודדים מצירוף אדוארדו גררו, אופק ביטון וברייט אנובקארה ומנסים לשמור על אופטימיות.

גוני נאור וגיא חדידה הפצועים שבו לאימונים, אולם עדיין לא כשירים ולא ייכללו בסגל והם עשויים לשוב נגד מ.ס. אשדוד בשבת הבאה. "אנחנו מאוכזבים מהמשחק הקודם ועכשיו צריך שוב להתרומם", אמר אריה, "זה לא משנה נגד מי אנחנו משחקים ואיפה כי אנחנו צריכים נקודות דחוף. כמו בכל שבוע, נבוא בשיא המוכנות והיכולת ואני מקווה שהפעם נצליח".

הרכב משוער: אדבאיו אדליי, מאור ג'רסי, אונדז'יי באצ'ו, נועם מלמוד, אלוז' יאו, סולומון דניאל, רוסלן ברסקי, אופק ביטון, אדוארדו גררו, גיא בדש, וויליאם אגאדה.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים חוגג שער
כיכב נגד נתניה בסיבוב הקודם. אגאדה | ברני ארדוב

טריוויה

* מכבי נתניה מגיעה אחרי תשעה משחקים ללא הפסד: ארבעה ניצחונות של 0:1 ועוד חמש תוצאות תיקו. ב-2019 נעצרה אחרי תשעה משחקים, כך שזה הרצף הטוב ביותר מאז עונת 2010/11, בה לא הפסידה במשך 13 מחזורים.

* הפועל ירושלים לא ניצחה בשבעת המחזורים האחרונים, בהם השיגה רק שתי נקודות מתוך 21.

* כמו כן, הפועל ירושלים עדיין לא ניצחה בחוץ העונה. יש לה ארבע תוצאות תיקו, שישה הפסדים ורק חמישה שערים כאורחת.

* בביקור האחרון שלהם אצל מכבי נתניה, עוד כהפועל קטמון, הירושלמים ניצחו 0:2 במאי 2017. זה קרה מחזור אחד לתום העונה בלאומית ואחרי שנתניה כבר הבטיחה עלייה. השריד היחיד מאותו משחק: אביב אברהם שפתח גם אז בהרכב המארחת.

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: מכבי נתניה – הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 17:30: מ.ס. אשדוד – הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל נוף הגליל – הפועל חדרה
שבת, 20:00: הפועל תל אביב – מכבי תל אביב

ראשון, 19:00: הפועל חיפה – בני סכנין
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה (ספורט2)

שני, 20:15: עירוני קרית שמונה – מכבי חיפה (ספורט1)