צעד נוסף לפלייאוף העליון: 0:2 למכבי נתניה על הפועל ירושלים

play
שחקן מכבי נתניה פארפה גיאגון חוגג עם דני עמוס | ברני ארדוב
ממשיכה לשכנע: נתניה ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים, צמד לזלאטנוביץ' 03:14

איגור זלאטנוביץ' כבש צמד והיהלומים השלימו את רצף המשחקים ללא הפסד הטוב ביותר מאז 2010/11, אך קארצב פונה לבית חולים עם פציעה בצלעות. טוואמסי ערך הופעת בכורה. האורחת כבר שמונה מחזורים ללא ניצחון

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה עשתה היום (שבת) צעד נוסף לעבר הבטחת מקומה בפלייאוף העליון, עם ניצחון ביתי 0:2 על הפועל ירושלים לעיני 7534 צופים באצטדיון העירוני. איגור זלאטנוביץ' כבש צמד (45+3, 92) ראשון מאז המשחק נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, והמארחת השיגה שלוש נקודות גם מבלי להציג כדורגל מבריק, הודות לחולשה של הקבוצה מהבירה.

שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ' חוגג שער
שחקן מכבי נתניה איגור זלאטנוביץ' חוגג שער | ברני ארדוב

נתניה הפעילה לחץ רב כבר מהדקות הראשונות, אך לא הייתה מספיק חדה בשליש האחרון של המגרש. למזלה, הפועל ירושלים בעיקר התגוננה ולא הטרידה את דני עמוס בצד השני. המשחק התאפיין בהמון הפסקות לטובת טיפול רפואיים בשחקנים שנפגעו, כשלא פחות משלושה הוחלפו בגלל פציעות: אלוז' יאו ורוסלן ברסקי בקבוצה של זיו אריה ועדן קארצב אצל בני לם, כאשר האחרון אף פונה לבית חולים בשל פגיעה בצלעות.

פארפה גיאגון, שחזר לסגל והחליף את קארצב, סחט פנדל רגע לפני ההפסקה אחרי עבירה מיותרת לחלוטין של גיא בדש, וזלאטנוביץ' ניצל זאת כדי להבקיע את הראשון. בתוספת הזמן של המחצית השנייה, טעות מביכה למדי בהגנת הפועל ירושלים אפשרה לזלאטנוביץ' לגלגל לתוך שער ריק, להשלים צמד ולהבטיח לנתנייתים למשחק 10 ברציפות ללא הפסד – הרצף הטוב ביותר מאז עונת 2010/11.

לאדומים-שחורים היה זה משחק הליגה השמיני הרצוף ללא ניצחון, והם עדיין לא יצאו ממשחק חוץ עם שלוש נקודות העונה, כשמאזנם הרחק מטדי עומד על ארבע תוצאות תיקו, שבעה הפסדים ורק חמישה שערי זכות.

שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים
עוד משחק ללא ניצחון. שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים | ברני ארדוב
אוהדי מכבי נתניה
7534 צופים ראו את מכבי נתניה עושה עוד צעד לפלייאוף העליון | ברני ארדוב

הרכב מכבי נתניה: דני עמוס, כארם ג'אבר, רז שלמה, פלאמן גלאבוב, עומרי גנדלמן, עדן קארצב, יובל אשכנזי, אביב אברהם, בוריס אנו, אמיר ברקוביץ', איגור זלאטנוביץ'.

הרכב הפועל ירושלים: אדבאיו אדליי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, מאור ג'רסי, רוסלן ברסקי, סולומון דניאל, אופק ביטון, אדוארדו גררו, גיא בדש, וויליאם אגאדה.