תיקו שכולו הפסד: 1:1 בין הפועל חיפה לבני סכנין

play
שחקני הפועל חיפה ובני סכנין מאוכזבים | מאור אלקסלסי
שער אדיר לחנן ממן, הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1 02:01

ממן (21) כבש בבעיטה אדירה מכ-20 מטר, קונטה (71) עלה גבוה מעל מלול ובנגיחה מצוינת קבע חלוקת נקודות ותוצאה שלא משרתת את הקבוצות שנותרו מחוץ לשש הראשונות בטבלה

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 בליגת העל נמשך הערב (ראשון) עם המפגש בין הפועל חיפה לבני סכנין, כאשר בשני המועדונים הגדירו בימים האחרונים בתור "המשחק הגורלי ביותר העונה". הסיבה היא ששתי הקבוצות צמודות זו לזו בטבלה וידעו שמי שתנצח תשוב לשישייה הראשונה שמובילה בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. זכינו למשחק התקפי בו כל אחת ניסתה לנצח עד השנייה האחרונה, אך הן נפרדו ב-1:1 שהותיר את שתיהן במקומות 7 ו-8 ושימח בעיקר את מכבי נתניה והפועל חדרה, שצריכות כעת לשמור על מקומן בארבעת המחזורים הנותרים כדי להיות חלק מחבורת הצמרת גם בפלייאוף.

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם חנן ממן
פצצה לחיבורים בקרב על הפלייאוף העליון. ממן | מאור אלקסלסי

בני סכנין הייתה טובה יותר בפתיחה וגיא מלמד כמעט הבקיע כבר בדקות הראשונות, אבל אז, בדקה ה-20, משום מקום הגיעה בעיטה אדירה של חנן ממן שכבש את שערו החמישי העונה והעלה את המקומיים ליתרון 0:1, תוצאה שזמנית שמה אותם בין שש הראשונות וכמובן אפשרה להם לחלוף על פני היריבה היום.

סכנין התעשתה במחצית השנייה והשיגה שוויון מוצדק בדקה ה-71, כאשר הרמה מעולה של ארי מורה המחליף נחתה על ראשו של איברהימה קונטה, שעלה גבוה מעל דור מלול כדי לקבוע 1:1 בסיום. הפועל חיפה מעדה מחזור שני ברצף אחרי שהפסידה 1:0 לחדרה, בני סכנין אמנם נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל מבחינתה לפחות נמנעה מהפסד ששומר אותה קרוב לשש הראשונות ובעיקר הותיר את המארחים מתחתיה בטבלה.

איברהימה קונטה, בני סכנין
דאג לחלוקת נקודות. קונטה | מאור אלקסלסי

הרכבים

הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, בן והבה, איזוצ'וקוו אנתוני, דודי טויטו, גל אראל, סקו טורה, מתיאו ליואיץ', חנן ממן, אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט.

בני סכנין: גד עמוס, פביאן ספורקסלדה, מארון גנטוס, אנטה פוליץ', עומרי בן הרוש, מרואן קבהא, בירם כיאל, רועי שוקרני, איברהימה קונטה, גיא מלמד, מרשל אודה.

תוצאות השבת:

מכבי נתניה – הפועל ירושלים 0:2
מ.ס. אשדוד – הפועל באר שבע 1:1
הפועל נוף הגליל – הפועל חדרה 1:1

עוד באותו נושא: בני סכנין, הפועל חיפה