אוהדי מכבי חיפה הסתערו על יציעי הפועל, המכירה לדרבי נעצרה

play
התמונה אומרת הכול. שחקני חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי
שער אדיר לחנן ממן, הפועל חיפה ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1 02:01

האוהדים האדומים זעמו ברשתות החברתיות על כך שכך אחד יכול לרכוש כרטיס, במועדון שינו את שיטת המכירה בניסיון למנוע השתלטות ירוקה. תסכול אחרי התיקו נגד סכנין: "רק נס יביא אותנו לפלייאוף העליון"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

יממה לא פשוטה עוברת על הפועל חיפה בעקבות ה-1:1 המתסכל אמש (ראשון) נגד בני סכנין שהרחיק אותה מהמקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה, אבל היום בקבוצה מנסים לעבור הלאה ועל אף שיתארחו ביום ראשון אצל מכבי תל אביב בבלומפילד, עוסקים בדרבי נגד מכבי חיפה בשבת הבאה (26 בפברואר, 20:00).

אוהדי הפועל חיפה ברשתות החברתיות הביעו את זעמם על העובדה שמכירת הכרטיסים נפתחה ללא מנגנון שימנע מאוהדי מכבי חיפה לרכוש כרטיסים ליציעים של הפועל. לכן, המכירה הופסקה ונפתחה מחדש לאחר שהפועל חיפה הודיעה כי בשלב הראשון רכישה ליציעים המזרחי והכסף תתאפשר לבעלי מנוי בלבד או רוכשי כרטיסים למשחקי הקבוצה בשנים האחרונות. מחירי הכרטיסים ינועו בין 60 ל-130 שקלים.

אוהדי הפועל חיפה
זעם מהמכירה לדרבי. אוהדי הפועל חיפה | אודי ציטיאט

בכל הנוגע לתיקו אתמול נגד סכנין, שחקנים בקבוצה סיפרו שהיה "שקט צורם" אתמול בחדר ההלבשה לאחר שריקת הסיום. השחקנים של אלישע לוי הובילו במשחק וכבר ראו איך הם מעפילים למקום השישי, אלא ששער שיוויון של איברהימה קונטה הרחיק את הקבוצה משמעותית מתמונת הפלייאוף העליון.

"רק נס גדול מאוד יביא אותנו לפלייאוף", אמר שחקן בקבוצה, "אם נודה על האמת, פספסנו הפעם כנראה סופית את הכרטיס לפלייאוף העליון". בחיפה העבירו ביקורת על השחקנים ועל המאמן אלישע לוי. "לא יכול להיות שאנחנו כל הזמן עולים ליתרון ולא יודעים לשמור עליו", אמר גורם בקבוצה, "לא משנה איך נקרא לזה – נאיבים, לוזרים, בשורה התחתונה כנראה לא מגיע לנו".

כעת האדומים ייצאו לסדרת משחקים מול שלוש הגדולות, כשברור שפחות משש נקודות בשלושת המשחקים הללו לא ישאירו אפילו סיכוי תיאורטי. נס זמיר צפוי לחזור לסגל אחרי שנעדר אתמול בגלל עומס. לצד האכזבה, בחיפה ציינו גם את השער האדיר שכבש חנן ממן. "חבל זה לא שער ניצחון", אמר שחקן בקבוצה, "כולנו מכירים את האיכויות של חנן".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
התמונה אומרת הכול. שחקני חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

תוצאות המחזור ה-22 בליגת העל:

מכבי נתניה – הפועל ירושלים 0:2
מ.ס. אשדוד – הפועל באר שבע 1:1
הפועל נוף הגליל – הפועל חדרה 1:1
הפועל תל אביב – מכבי תל אביב 3:2
הפועל חיפה – בני סכנין 1:1
בית"ר ירושלים – מכבי פתח תקוה 1:2

עירוני קרית שמונה – מכבי חיפה (20:15, ספורט1)