דיכאון במכבי פתח תקוה: "שיחקנו כמו קבוצה מהליגה הלאומית"

play
שחקן מכבי פתח תקוה ג'יימס אדניי מול שחקן בית"ר ירושלים עמית כהן | דני מרון
שועה הורחק, המחליפים הביאו למהפך: 1:2 דרמטי לבית"ר ירושלים על מכבי פ"ת 04:31

האשמות הדדיות אצל נועלת הטבלה אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים: "כולם מבוהלים, לא מנסים לשחק, איך נשרוד ככה?" ביקורת לעבר ארד בר: "כל פעם מאכזב אותנו מחדש"

(גודל טקסט)

אנשי מכבי פתח תקוה ספגו אמש (ראשון) מהלומה כואבת עם הפסד החוץ 2:1 נגד בית"ר ירושלים בטדי, וכעת נראה שהקבוצה בדרך הבטוחה לליגה השנייה. זו לא רק התוצאה, שהרחיקה את בית"ר מרחק של שבע נקודות מהמלאבסים ששקועים עמוק במקום האחרון, זו גם שפת הגוף של מרבית השחקנים ואנשי הקבוצה, ששידרה ייאוש בסיום.

ניר קלינגר, מאמן מכבי פתח תקוה
המלאבסים שקועים במקום האחרון. קלינגר | דני מרון

גם בחדר ההלבשה לא היה שקט בסיום, כאשר מספר שחקנים הרימו את קולם ונשמעו לא מעט האשמות הדדיות אחרי שריקת הסיום. פתח תקוה עוד נראתה סביר בחצי הראשון ואף עלתה ליתרון משער נגיחה של יון ניקולאסקו אחרי מהלך בביעטת קרן, אך במחצית השנייה נראו רק המארחים על המגרש.

"זה היה מביש, שיחקנו כמו קבוצה בליגה הלאומית", אמר אחד השחקנים בסיום. "משחק כזה, אף אחד לא מתנפל על שחקני בית"ר, כולם מבוהלים, הולכים אחורה, אפילו לא מנסים לשחק כדורגל, כלום ושום דבר, לא מנסים אפילו לשחק כדורגל, איך נצליח לשרוד בליגה ככה?"

שחקן מכבי פתח תקוה עידו שחר מול שחקן בית"ר ירושלים אביאל זרגרי
צריכים להרים את הראש. שחר | דני מרון

בקרב אנשי הקבוצה היתה ביקורת גדולה כלפי ארד בר, שנכנס כמחליף ואיבד בשלומיאליות את הכדור שהוביל לשער השני של בית"ר. בר ממשיך בכושר הרע שהוא נמצא בו העונה, דווקא לאחר שתלו בו ציפיות רבות שהוא יהיה אחד מאלה שיסחבו העונה את פתח תקוה קדימה. "ארד קיבל השנה כל כך הרבה הזדמנויות ובכל פעם הוא מאכזב אותנו מחדש. דווקא אחרי האדום של בית"ר, אנחנו עושים כזאת טעות חמורה וקריטית שגמרה את המשחק", אמר גורם במועדון.

מי שחסר אמש הוא הבלם אור בלוריאן, שמתקשה מזה שלושה שבועות להתגבר על פציעה במפשעה. בימים שלפני המשחק בטדי, שוב התלונן הבלם על כאבים ולכן נותר מחוץ לסגל. יתכן ועוד השבוע הוא יעבור צילום MRI כדי לנסות ולאבחן את מקור הכאב.

"זה הפסד מאכזב מאוד" אמר הקשר עידו שחר בסיום. "לא היינו במשחק מתחילתו וגם אחרי שהם קיבלו את האדום, היינו צריכים לשמור, להרגיע את המשחק ולהמשיך לשמור על התוצאה. לא עשינו את זה, צריכים להרים את הראש ולהמשיך קדימה. היינו צריכים לשמור לפחות על התיקו, צריך להרים את הראש ולהמשיך לעבוד באימונים. לעבור על הטעויות שעשינו ומה צריך לשפר ונשפר את זה למשחק הבא".

עוד באותו נושא: מכבי פתח תקוה