יש תקווה: מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן

play
חגיגה מוקדמת. שחקני פ.ס.וו | רויטרס
היה פנדל? מכבי תל אביב הפסידה 1:0 לפ.ס.וו וערן זהבי 03:27

שער של קודי גאקפו בדקה ה-11 סידר לערן זהבי (87 דקות) וחבריו מקדמה מינימלית לקראת הגומלין בבלומפילד בחמישי הבא. הצהובים נראו לא רע בכלל

(גודל טקסט)

הכול עדיין פתוח, זו השורה התחתונה. מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) 1:0 לפ.ס.וו איינדהובן ההולנדית במשחק הראשון בנוקאאוט הקונפרנס ליג. שער של קודי גאקפו בדקה ה-11 עשה את ההבדל בין השנייה בליגה ההולנדית לשלישית בליגת העל והצהובים יגיעו לגומלין בבלומפילד בחמישי הבא מעודדים מאוד ועם תקווה לעבור שלב, בטח לעיני 30 אלף איש שיתייצבו מאחוריהם בטירוף. ערן זהבי פגש את האקסית המיתולוגית ופתח בהרכב, אבל היה לו משחק פושר ושקט יחסית והוחלף בדקה ה-87.

מכבי תל אביב בסך הכול נראתה לא רע בכלל, הגיעה לכמה חצאי מצבים ויכול להיות שהגיע לה אפילו פנדל במהלך המחצית הראשונה, אבל היא לא הצליחה למצוא את הרשת. במחצית השנייה היה משחק די שקול והצהובים יצאו לכמה מתפרצות די מסוכנות והיו יכולים אפילו להשיג תיקו. פ.ס.וו לא ממש הרשימה, לא הפעילה לחץ כבד ולא ממש ישבה על השער של מכבי תל אביב למרות יחסי הכוחות שנטו כמובן לזכות ההולנדים לפני שריקת הפתיחה.

שחקני מכבי תל אביב
אפשר לעשות את זה בבלומפילד? שחקני מכבי תל אביב | אימג'בנק GettyImages, ANP Sport
שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים
חגיגה מוקדמת. שחקני פ.ס.וו | רויטרס
ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן עם קודי גאקפו, פיליפ מקס
פוגש את האקסית המיתולוגית. זהבי עם גאקפו ומקס | GettyImages, ANP

הרכב פ.ס.וו איינדהובן: יואל דרומל, פיליפ מוונה, ג'ורדן טזה, פיליפ מקס, מאורו ג'וניור, מריו גצה, אריק גוטיירס, ג'ואי פירמן, נוני מדואקה, קודי גאקפו, ערן זהבי.

הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, אנריק סבוריט, מתן בלטקסה, עדן שמיר, דן גלזר, גבי קניקובסקי, דן ביטון, סטיפה פריצה, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.