בדרך לפלייאוף העליון: הפועל חדרה ניצחה 0:1 את בית"ר ירושלים

play
שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי
פלקושצ'נקו כבש, הפועל חדרה ניצחה את בית"ר ירושלים 02:56

מקסים פלקושצ'נקו הכריע (34) עם הפנדל הראשון של המארחת מאז דצמבר 2020 והעלה את קבוצתו למקום הרביעי. בית"ר נעצרה בקורה, החמיצה בסיום וניצבת רק שתי נקודות מעל הקו האדום

(גודל טקסט)

גם יותר מ-5,000 אוהדי בית"ר ירושלים שהגיעו לתמוך באצטדיון בנתניה, לא הספיקו מול הפועל חדרה העיקשת, שעשתה הערב (שבת) עוד צעד לעבר הפלייאוף העליון והמשיכה את העונה הנפלאה שלה עם ניצחון 0:1 שהעלה אותה לפחות זמנית למקום הרביעי. הקבוצה של מנחם קורצקי לא הפסידה בשמונת המחזורים האחרונים, ספגה בהם רק ארבעה שערים ומציגה את ההגנה השלישית בטיבה בליגה (21 ספיגות). בית"ר רק שתי נקודות מעל הקו האדום.

מקסים פלקושצ'נקו שחקן הפועל חדרה חוגג שער
מקרב את חדרה לפלייאוף העליון. מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס קיווה למנף את ניצחון הבכורה והציב ב-11 שלו את תמיר עדי וריצ'מונד בואצ'י שכבשו את השערים ב-1:2 על מכבי פתח תקוה במחזור הקודם. ירדן שועה נעדר בגלל הרחקה ובית"ר נראתה טוב בלעדיו בדקות הפתיחה, בעיקר הודות לעידוד הבלתי פוסק של אלפי אוהדיה. אבל בהדרגה החלה חדרה להיות זו שמכתיבה את הקצב ושוב הדגימה כיצד היא מצליחה להוציא מעצמה הרבה יותר מסך חלקיה. ההגנה הסתדרה עם הניסיונות של בית"ר וידעה להשתמש בעבירות של צהובים במקרה הצורך, אביאל בן חמו ומוחמד אוסמן מילאו היטב את מקומם של סטיבן אלפרד הפצוע ותמיר גלזר המוצהב, וסוף כל סוף גם היה פנדל ראשון בעידן קורצקי.

מאז דצמבר 2020 לא נשרק כדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה של הפועל חדרה, ואת הרצף הזה קטע לירן ליאני עם שריקה בעקבות נגיעת יד של אופיר קריאף. מקסים פלקושצ'נקו ירה פנימה בדקה ה-34, חגג את שערו השני העונה ולאחר מכן סייע לחבריו להתגונן. אבוקסיס שלח את כל מה שיש לו (וזה לא הרבה) והכי קרוב היה המגן רועי הרמן שנעצר בקורה בדקה ה-81. בית"ר הפסידה לראשונה אצל חדרה, אחרי שהביסה אותה במשחקי החוץ בשלוש השנים הקודמות, והמארחת חגגה בסיום שיא נקודות שלה במסגרת העונה הסדירה.

אוהדי בית"ר ירושלים
ממשיכים לתמוך. אוהדי בית"ר ירושלים | שלומי גבאי

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, ג'ונתן סיסה, עידו לוי, אבאיליו מרקוב, דולב אזרואל, מנשה זלקה, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, אביאל בן חמו, שובל גוזלן.

הרכב בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, עמית כהן, אוראל דגני, ג'וסואה מחיאס, מקס גרצ'קין, אופיר קריאף, תמיר עדי, לירן רוטמן, עוזיאל פרדו, מיכאל אוחנה, ריצ'מונד בואצ'י.

עוד באותו נושא: בית"ר ירושלים, הפועל חדרה