חיים סילבס: "הוכחנו עליונות מהרגע הראשון"

play
מרוצה מאוד. סילבס | מאור אלקסלסי
שמרה על הבית: סכנין ניצחה 0:2 את נוף הגליל משערים יפים של מורה ושלאעטה 02:45

מאמן בני סכנין שבע רצון אחרי ה-0:2 על נוף הגליל: "הקהל שלנו נתן הצגה", ברדה: "נפלנו בדברים הבסיסיים ביותר"

(גודל טקסט)

בני סכנין רשמה הערב (ראשון) ניצחון יקר וחשוב עם 0:2 ביתי מול הפועל נוף הגליל, שהקפיץ אותה אל המקום החמישי בליגת העל וקירב אותה אל הפלייאוף העליון.

חיים סילבס מאמן בני סכנין
מרוצה מאוד. סילבס | מאור אלקסלסי

מאמן סכנין חיים סילבס אמר אחרי המשחק: "באנו למשחק קריטי והוכחנו עליונות מהדקה הראשונה, לא היה ספק מי הקבוצה הטובה במגרש. רציתי שהדברים יילכו יותר בקלות, אבל 0:2 בבית לעיני הקהל, שנתן הצגה. אחלה, ממשיכים הלאה. הייתה לי עונה אחת ברעננה שנאלצתי לשחק הגנתי מאוד כדי להישאר בליגה, אבל מאז אני משחק תמיד עם הכלים ההתקפיים שלי. למה אני צריך לענות את עצמי עם כדורגל קשה לצפייה. יש לנו שחקנים מנהיגים עם הרבה ניסיון ואני יכול לתת לקבוצה לשחק, לשחרר את השחקנים".

חלוץ סכנין גיא מלמד הוסיף: "כיף לצאת עם המחמאות וגם עם הנקודות. אנחנו במומנטום טוב. רק שנמשיך לנצח ונתייצב בפלייאוף העליון. אני נהנה פה בקבוצה, נתנו לי פה הרגשה של בית ואני יכול להגיד שהייתי בספק גדול למשחק, נפצעתי באימון. היה לי חשוב לעלות ולתת הכול וזה הסתדר".

מאמן נוף הגליל שי ברדה היה מאוכזב מאוד ואמר: "נפלנו בדברים הבסיסיים, לא הרווחנו כדורים, לא היינו ראשונים אחרי איבוד כדור, הפסדנו בהרבה מאבקים. חד משמעית הקבוצה שיותר רצתה ניצחה. אנחנו צריכים לבדוק למה הגענו למצב הזה. משחק לא טוב. אנחנו צריכים להרים את השחקנים. זה מרתון ובתוך מרתון יש משחקים פחות טובים. אנחנו קבוצה תחתית שצריכה להילחם ולהראות כדורגל, דבר שהיום לא היה. עשינו הכול, עבדנו קשה מאוד כדי להכין את הקבוצה נכון. אני סומך על הקבוצה הזו והשחקנים. זה עוד הפסד".

בני סכנין תפגוש את בית"ר ירושלים במחזור הקרוב.