ננאד צבטקוביץ' בספק למשחק מול נתניה, ג'רפי יחזור לשער

הבלם נעדר מאימון הבוקר בשל וירוס בבוקר, גם אוואני בספק גדול. השוער צפוי לפתוח למרות שהוא עדיין סובל מכאבים בקרסול (15:00, ספורט3)

(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד

ננאד צבטקוביץ' נעדר מאימון הבוקר עקב וירוס בטן והוא בספק למשחק מחר מול מכבי נתניה (15:00, ספורט3) טימותי אוואני עדיין לא חזר להתאמן עקב פציעה וקרוב לוודאי שלא יהיה בסגל. מי שיחזור לשער אחרי היעדרות של למעלה מחודש הוא יואב ג'רפי שישחק למרות שהוא עדיין סובל מכאבים בקרסול. החלוץ היווני דמיטיריוס דיאמנטקוס אמור לקבל אשראי ולפתוח בחוד ואולי גם קני סייף יחזור להרכב אחרי שהוצא במשחקים האחרונים בשל שיקולים מקצועיים. מהאימון הבוקר יצא גם זוהר זסנו והוא בספק למחר, כך שהקפטן טום בן זקן עשוי לחזור לאחד עשר אחרי תקופה ממושכת של פציעה.

הרכב משוער: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ג'ורג' דיבה, גיל כהן, מונטרי קמאהני, עטאא ג'אבר, פיראס אבו עקל, מוחמד כנעאן, עוז בילו, קני סייף, דימיטריס דיאמנטקוס.

יואב ג'רפי שוער מ.ס. אשדוד פצוע
יחזור לשער למרות הכאבים. ג'רפי | שלומי גבאי

טריוויה

* 56 מפגשים היו בין הקבוצות בליגת העל, כשלמכבי נתניה יתרון של 22:23 בניצחונות, ועוד 11 תוצאות תיקו.

* אל המפגש הקודם עם נתניה הגיעה מ.ס. אשדוד אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד וניצחה 0:1. הפעם היא מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון (נקודה מ-12 האחרונות).

* אם תנצח שוב את נתניה, אשדוד תשלים דאבל עונתי ראשון מולה מאז עונת 2009/10. גם אז ניצחה 0:1 בחוץ בסיבוב הראשון, ולאחר מכן רשמה 0:3 ביתי.

* מכבי נתניה ברצף של 11 משחקי ליגה ללא הפסד: חמישה ניצחונות על האפס ושש תוצאות תיקו. זה הרצף הטוב ביותר מאז עונת 2010/11, בה לא הפסידה במשך 13 מחזורים.

משחקי המחזור ה-24:

שבת, 15:00: מ.ס. אשדוד – מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חדרה – מכבי פתח תקוה
שבת, 18:00: הפועל תל אביב – הפועל באר שבע (ספורט3)
שבת, 20:00: הפועל חיפה – מכבי חיפה

ראשון, 19:00: עירוני קרית שמונה – הפועל ירושלים
ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים – בני סכנין (ספורט2)

שני, 20:15: הפועל נוף הגליל – מכבי תל אביב (ספורט1)

עוד באותו נושא: מ.ס. אשדוד, מכבי נתניה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי