בתו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר חשפה: בן הזוג התעלל בי במשך שנתיים

בתו של עופר טלקר
בתו של עופר טלקר | מסך, אינסטגרם

טום טלקר חשפה באומץ: "בגדו בי וביקשתי סליחה, השפילו אותי וביקשתי סליחה, עשו ממני צחוק וביקשתי סליחה, כי הרגשתי אשמה". אמא שלה הגיבה: אי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו"

(גודל טקסט)

טום טלקר, בתו של שחקן נבחרת ישראל לשעבר – עופר טלקר, חשפה באומץ כי חוותה התעללות. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם, טלקר בת ה-19 שיתפה תמונות בהן היא חבולה וסיפרה על התקופה הקשה בחייה. "אני לא יודעת איך למצוא את המילים, אני לא יודעת בכלל אם זה הדבר הנכון, אבל הרגשתי צורך לשתף את הגיהנום הזה שאני עוברת במשך שנתיים".

טלקר המשיכה: "קמתי בפחד כל יום, היה אסור לי להעלות תמונות כדי שחלילה איזה גבר לא יתחיל איתי. אסור לי לעשות עוקב לאף אחד, שחלילה אף אחד לא ידבר איתי. עברתי שנתיים בהן קמתי כל יום בבכי וכך גם הלכתי לישון. צרחות שאלוהים ישמור, התקפי שיגעון ובכי. מהפחד ומהתסכול ומצב נפשי עגום, חזרתי לשם כל פעם, מקווה שיהיה טוב, ניסיתי לתת טוב, אבל כל פעם הייתי אשמה כי אני 'גועל נפש של בן אדם', בגדו בי וביקשתי סליחה, השפילו אותי וביקשתי סליחה, עשו ממני צחוק וביקשתי סליחה, כי הרגשתי אשמה. קמתי למתקפת קללות כל בוקר ומתפללת בלילות שזה לא יימשך גם מחר. לשבת מול הטלפון ולראות בן אדם ככה בוכה ולהתפוצץ מצחוק זה לא להיקרא אפילו בן אדם. להשתמש בך, זו חתיכת סטירה. לקום כל בוקר שיגידו לך כמה את 'זבל זה חרא, זה רע. אני כותבת את זה בדמעות, קשה לי כי אף פעם לא חשבתי שזה יגיע אליי. את חיה עם בן אדם ואת לא יודעת לצד מי את הולכת לישון במיטה. להגיד שאני בסדר אני עוד לא יכולה, אבל בנות שקוראות את זה – כל מה שאני עשיתי, פשוט תעשו ההפך".

אמה של טום, אביבה תבורי, הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "הבת שלי בת 19 עוד מעט, לא קטינה, ואני נלחמתי ועשיתי כל מה שאפשר ולא אפרט. לא הכרחתי, כי אין לי זכות להתערב כמו שהיא טענה בפניי. הסברנו לה גם אני וגם אבא שלה שאנחנו תמיד בשבילה, שנלחם עבורה ואין אדם בעולם שאני אוהבת יותר ממנה, אבל אי אפשר לעזור לבן אדם שלא רוצה לעזור לעצמו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי