"התדמית שלנו עם מאמנים השתפרה, לא מודדים מאמן על מסך כמה משחקים"

play
מחמוד קנדיל שוער בני סכנין עם חיים סילבס | מאור אלקסלסי
שער גדול לפלייטר, בית"ר קופחה ונפרדה בתיקו 1:1 סוער עם בני סכנין 02:54

מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי דיבר ב-103FM על חילופי המאמנים: "שרון אמר לנו שהוא מיצה וסיים. התוצאות של חיים - הצלחה מצוינת". וגם: הפנדל שלא נשרק לזכות לבית"ר והמאבק על הפלייאוף העליון. האזינו

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

אחרי התיקו מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי ולקראת המשחק המכריע מול הפועל חדרה, מנכ"ל בני סכנין חאלד דוכי דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לפנדל שלא נשרק לזכות הקבוצה מהבירה, השינוי שחל בקבוצתו תחת חיים סילבס והמאבק העיקש על המקום בפלייאוף העליון.

על הודעת איגוד השופטים בנוגע לפנדל שלא נשרק לבית"ר: "לא ראיתי קיפוח, זה נראה שהייתה עבירה על שחקן שלנו ברחבה ולכן השופט החליט שאין פנדל. אם אני אחזור אחורה למשחק האחרון מול נוף הגליל, הגיע לנו פנדל, וגם נגד קרית שמונה ומה לא. הפסקנו כבר להתלונן, כי אף אחד לא שומע אותנו. כנראה שזה מתאזן. ה-VAR לא כל כך עוזר, כי יש החלטות שנויות במחלקת גם איתו. זו המציאות, זה מה שיש, אנחנו מקבלים את זה. אנחנו שותקים גם כשזה לטובתנו".

על הפלייאוף העליון: "הצהרנו מתחילת העונה שזו המטרה. חיים הצהיר בעצמו שזו המטרה שלו. כולם יודעים שאנחנו חייבים להגיע לשם. אם זה לא יקרה, אני חושב שנכשלנו באיזשהו מקום, משום שבאמת בנינו קבוצה לשם המטרה הזו. זה בידיים שלנו, יש משחק מכריע מול חדרה".

האזינו לדברים

האם מעמדו של סילבס יתערער אם סכנין לא תעפיל לפלייאוף העליון: "אני אמרתי תמיד, אנחנו לא מודדים ושופטים מאמן על סמך כמה משחקים, אבל אם ניקח את התוצאות עד עכשיו, זו הצלחה מצוינת. הפסדנו פעם אחת, במשחק הראשון שלו, בששת המשחקים האחרונים. אני חושב שהתדמית שלנו עם מאמנים השתפרה בשנתיים האחרונות".

ההבדל בין מימר לסילבס: "בתחילת הדרך של שרון הכל היה מצוין, פנטסטי, הצלחנו והיו ניצחונות וכדורגל יפה. בתקופה האחרונה שלו, בתחילת הסיבוב השני, זה לא הלך מהרבה סיבות. אנחנו לא באנו בדרישה לשרון ואמרנו לו שישים את המפתחות, זה חשוב מאוד, הוא בא ואמר 'חבר'ה, מיציתי, סיימתי'. כיבדנו את זה. חיים הביא אנרגיות חיוביות ואני מקווה שזה יימשך".

אחרי המשחק הוא חייך. שרון מימר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי