ריינה נצמדה לכפר קאסם בפסגת הלאומית, 0:0 לבני יהודה בנצרת

שחקן מכבי בני ריינה ריף מסיקה | ברני ארדוב

ריף מסיקה (49) סידר לסגנית המוליכה 0:1 על רמת השרון, הזהובים נותרו במקום התשיעי בעוד אחי עדיין מתחת לקו האדום. 0:0 גם בין הפועל פתח תקוה לבית"ר תל אביב/בת ים

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים. בני ריינה שיפרה עמדות במאבק העלייה, בני יהודה פספסה הזדמנות לחזור בגדול לתמונת הפלייאוף העליון והפועל פתח תקוה מעדה מול נועלת הטבלה.

עדן דהן שחקן מכבי בני ריינה
בני ריינה תמשיך להישאר צמודה לצמרת? עדן דהן | ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון – בני ריינה 1:0

סגנית המוליכה ממשיכה בכושר הנהדר עם שישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים. ריינה הייתה יכולה לעלות לפסגה עם ניצחון הפרש גבוה יותר, אך בינתיים היא תסתפק בשוויון נקודות עם מ.ס. כפר קאסם המוליכה אחרי שריף מסיקה הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-49. אחרי שלוש תוצאות 0:0 רצופות, רמת השרון שוב לא מבקיעה, אך הפעם גם יורדת מנוצחת.

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה
בני יהודה נראית נורא. בוזגלו | אריאל שלום

אחי נצרת – בני יהודה 0:0

אחי נצרת ירדה מתחת לקו האדום בעקבות תוצאות יום שישי, ולמרות שקטעה רצף של ארבעה הפסדים, היא נותרה במקום שמוביל לליגה א'. מנגד, הזהובים חוזרים לסורם אחרי ניצחון במחזור שעבר והם פספסו הזדמנות מצוינת לעלות למקומות שמובילים לפלייאוף העליון. שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, האורחת שנמצאת במקום התשיעי רחוקה נקודה מהמקום ממנו עוד אפשר לחלום על חזרה לליגת העל.

הפועל פתח תקוה – בית"ר תל אביב בת ים 0:0

אחרי 0:0 מאכזב שני ברציפות, למלאבסים ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים ונדמה שהם מסתבכים במאבקי הפלייאוף העליון. הפעם המעידה הייתה דווקא מול נועלת הטבלה של קרלוס גרסיה, שרחוקה שמונה נקודות מחוף מבטחים. בסיום המשחק התפתחה מהומה שבסיומה הורחקו שניים משחקני המארחת – רן ואתורי ומוחמד באדיר.

משחקי המחזור ה-29 בליגה הלאומית

הפועל רעננה – מ.ס. כפר קאסם
הפועל עפולה – סקציה נס ציונה
הפועל כפר סבא – אחי נצרת
בני ריינה – הפועל עכו
הפועל ראשון לציון – הפועל פתח תקוה
הפועל אדומים אשדוד – הפועל אום אל פאחם
בני יהודה – הפועל ניר רמת השרון
בית"ר תל אביב בת ים – הפועל רמת גן